راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اضافه شدن سرویس خرید در فروشگاه اپلیکیشن اپل

شرکت اپل اعلام کرده است که سرویس «خرید» را به‌عنوان یک دسته جدید به فروشگاه اپ‌های خود (App Store) اضافه می‌کند. هدف از افزودن این بخش جدید، کمک به مشتریان برای یافتن اپلیکیشن‌های جدید خرید است و برای کاربران سراسر جهان قابل‌استفاده می‌باشد. بنابراین کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌های خرید مرتبط با موضوع موردنظر خود را بر روی سیستم‌عامل iOS  گوشی یا تبلت خود پیدا و نصب کنند.

قابلیت «خرید»، اپلیکیشن‌ها را از جنبه‌های متعدد مانند مقایسه قیمت، نقد و بررسی کالا و بسیاری موارد دیگر در کنار یکدیگر قرار می‌دهد. هم‌چنین اپلیکیشن‌ها می‌توانند برای پیدا کردن کالاهای موردنظر خریداران، تخفیف‌ها، کوپن‌ها و اطلاعات مربوط به محصولات و حتی مقایسه قیمت آن‌ها به کار روند. این اپلیکیشن‌ها قبلاً در بخش «سبک زندگی» در فروشگاه App Store گنجانده می‌شدند.

باوجود بخش «خرید» جدیدی که در این فروشگاه جای می‌گیرد، این اپلیکیشن‌ها با اپل پی نیز سازگار می‌شوند. بنابراین کاربران گوشی‌های آیفون در پایانه‌های فروش مبتنی بر NFC کلیه فروشگاه‌های موجود در لیست می‌توانند با استفاده از اطلاعات کارت‌های بدهی و اعتباری کیف پول الکترونیکی خود هزینه‌ها را پرداخت کنند.

منبع: شاپرک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.