راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کاشف در سه عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند

شرکت کاشف در اسفند سال ۱۳۹۲ به‌عنوان مجری اهداف حاکمیتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در حوزه «مدیریت و هدایت امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات بانکی» به دستور شورای پول و اعتبار تأسیس شد.

شرکت کاشف تلاش می‌کند تا در سایه هم‌افزایی میان تمامی بازیگران قانونی این حوزه، شرکتی مسئول و ایفاگر بخشی از وظایف حاکمیتی بانک مرکزی ج.ا.ا در عرصه نظام پولی کشور و مقوم ثبات مالی، امنیت دارایی‌ها و اطلاعات مالی شهروندان و نگهبان حقوق مشتریان و ذی‌نفعان نظام پولی کشور باشد.

اکنون شرکت کاشف جهت توسعه و تکمیل نیروی انسانی خود از کارشناس توسعه‌دهنده لینوکس، کارشناس ممیزی و کارشناس سرمایه انسانی دعوت به همکاری می‌کند.

کارشناس توسعه‌دهنده لینوکس

مهارت‌های مورد نیاز:

  • تسلط به سیستم عامل لینوکس
  • دارای مدرک LPIC-2
  • حداقل سه سال سابقه کار مرتبط آشنا با پیکربندی SELinux و AppArmore
  • تسلط به مجازی‌سازی و پیاده‌سازی VDI با محصولات متن باز نظیر OpenNebula و guacamole
  • تسلط به پیاده‌سازی EDR با محصولات متن باز نظیر ELK
  • تسلط بر پروتکل‌های Open LDAP، Kerberos و NFS و دارای توانایی پیاده‌سازی AAA با محصولات متن باز آشنا با پیکربندی FreelPA، Teleport
  • تسلط بر پیاده‌سازی ابر با محصولات متن باز نظیر Nextcloud
  • توانایی تحلیل و طراحی راهکار متن باز به منظور پیاده‌سازی ابزارهای مناسب‌سازی‌شده جهت اعمال الزامات امنیتی در مقیاس سازمانی
  • توانایی تحلیل و طراحی راهکار متن باز به منظور پیاده‌سازی سیستم مدیریت یکپارچه کاربران

شرایط احراز شغل:

  • توانایی مدیریت زمان
  • متعهد و مسئولیت‌پذیر
  • توانایی کار گروهی
  • علاقه‌مند به یادگیری و کسب مهارت‌های جدید
  • همکاری به صورت حضوری و تمام وقت

علاقه‌مندان می‌توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به نشانی HR@KASHEF.IR ارسال کنند. همچنین افراد واجد شرایط می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنند.

کارشناس ممیزی

مهارت‌های مورد نیاز:

  • آشنایی با استاندارد ISO/IEC 27001
  • آشنایی با مبانی ریسک امنیت اطلاعات
  • آشنایی با انواع حملات و آسیب پذیریها
  • آشنایی با استاندارد ISO 27005
  • آشنایی با مفاهیم سیستم های مدیریتی

شرایط احراز شغل:

  • اشتیاق یادگیری فناوری های جدید
  • مهارت حل مسئله و تحلیل
  •  توانایی کار تیمی
  • روابط عمومی بالا

علاقه‌مندان می‌توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به نشانی HR@KASHEF.IR ارسال کنند. همچنین افراد واجد شرایط می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنند.

کارشناس سرمایه انسانی

مهارت‌های مورد نیاز:

  • تسلط به نرم‌افزار حضور و غیاب
  • تسلط به احکام و قراردادها و نرم‌افزارهای مرتبط
  • آشنایی با مدل‌های ارزیابی عملکرد کارکنان
  • توانایی پیاده‌سازی فرایند مدیریت عملکرد
  • آشنایی با فرایندهای بلوغ (تعالی) منابع انسانی
  • آشنایی با شیوه‌های رضایت‌سنجی از کارکنان
  • آشنایی با نظام مدیریت استعداد و جانشین‌پروری

شرایط احراز شغل:

  • تسلط به Excel
  • مهارت‌های مدیریت زمان و چندوظیفگی
  • منظم و پیگیر

علاقه‌مندان می‌توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به نشانی HR@KASHEF.IR ارسال کنند. همچنین افراد واجد شرایط می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنند.

منبع کاشف
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.