راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان دریافت ریزتراکنش‌های بانکی تا ۱۰ هزار فقره در سامانه صورت‌حساب پایانه‌های فروشگاهی بانک تجارت فراهم شد

بانک تجارت در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و تسهیل دسترسی مشتریان به اطلاعات مالی، سامانه جامع صورت‌حساب پایانه‌های فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی خود را ارتقا داد.

به گزارش روابط‌ عمومی بانک تجارت، این به‌روزرسانی باهدف افزایش کارایی، گسترش زیرساخت‌ها و به‌روزرسانی اطلاعات سامانه انجام شده و قابلیت استخراج اطلاعات تراکنش‌ها بر اساس پارامترهایی همچون روز، ساعت، مبلغ، مبدأ و مقصد با استفاده از ابزارهای مختلف و در کمترین زمان ممکن را فراهم کرده است.

در نسخه جدید این سامانه، امکان دریافت جزئیات کامل ریزتراکنش‌ها تا سقف ۱۰ هزار فقره همراه با شناسه‌های مربوطه فراهم شده که نقش مؤثری در افزایش دقت گزارش‌گیری و مدیریت مالی مشتریان دارد.

همچنین، کاربران می‌توانند با استفاده از وب‌سرویس PPRS و به دو زبان فارسی و لاتین، صورت‌حساب‌های مورد نیاز خود را مطابق با پارامترهای دلخواه دریافت کرده و به نرم‌افزارهای حسابداری متصل کنند. این سامانه از ارسال صورت‌حساب‌های عادی و شاپرکی از طریق ایمیل نیز پشتیبانی می‌کند.

مشتریان بانک تجارت علاوه بر خدمات ارائه‌شده در این سامانه، همچنان می‌توانند از سایر بسترهای بانک از جمله صورت‌حساب جامع شعب، بانکداری اینترنتی نسل سوم و بانکداری اینترنتی «فرا» بهره‌مند شوند.

سامانه جامع صورت‌حساب پایانه‌های فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی، یکی از اجزای کلیدی در مدیریت حساب‌ها و ارائه خدمات پس از تراکنش به شمار می‌رود و نقش مهمی در ارتقا تجربه کاربری مشتریان ایفا می‌کند.

منبع بانک تجارت
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.