پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
ترکیب جدید هیئتمدیره آسان پرداخت پرشین (آپ) معرفی شد
باقر صمدی ابقاء و مرتضی خامی رئیس هیئتمدیره شد
با برگزاری جلسه هیئتمدیره شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ)، مرتضی خامی بهعنوان رئیس هیئتمدیره آپ انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی آسان پرداخت پرشین (آپ)، مرتضی خامی، رئیس جدید هیئتمدیره شرکت آسانپرداخت، پیش از این سابقه مدیرعاملی بانک گردشگری و ریاست هیئتمدیره بانک شهر را در کارنامه خود داشته است. تصمیمگیریهای راهبردی او مبتنی بر تحول دیجیتال، علاوه بر بهبود زیرساختهای بانکی در جهت ارتقاء خدمات مالی بوده است. او همچنین در بانکهای صادرات و سرمایه، در سمتهایی چون معاونت و عضویت در هیئتمدیره فعالیت داشته و همواره بر بهکارگیری فناوری اطلاعات و توسعه بینالمللی در صنعت بانکداری تأکید داشته است.
در این جلسه سید محسن اطیابى نیز به عنوان نایب رئیس هیئتمدیره منصوب شد و شرکتهای حقوقی سهامدار در شرکت آسان پرداخت، علاوه بر مرتضی خامی و سید محسن اطیابی، رضا قنبرزاده، مهرداد باب الحوائجى و حسین امین زاده را به عنوان اعضای جدید هیئتمدیره معرفی کردند. مؤلفه مشترک افراد انتخاب شده تجربه و توانمندی در حوزههای بانکی و مالی و باور به تحول دیجیتال در صنعت بانکداری و پرداخت است.
همچنین باقر صمدی که از ابتدای سال ۱۴۰۳ مدیرعامل شرکت آسان پرداخت بوده، با تایید هیئتمدیره جدید در سمت مدیرعامل ابقاء شد. مجموعههای «بانک شهر (سهامیعام)»، شرکتگسترش فناوریهای نوین (سهامی خاص)، «صندوق رفاه و تامین آتیه (سهامی خاص)»، «راهبرد هوشمند شهر (سهامی خاص)» و «فنآوران ایمن شبکه فاش (سهامی خاص)» سهامداران عمده شرکت آسان پرداخت هستند.
ترکیب جدید هیئتمدیره آسان پرداخت در حالی شکل میگیرد که دو سهامدار عمده شرکت آسان پرداخت بانک شهر و بانک کشاورزی براساس رویکرد هم افزایی و تعامل سازنده در پی آن هستند تا با ارتقای جایگاه برند آپ در جهت نوآوری فناورانه و عمق بخشی به خدمات مالی، سبب گسترش خدمات مالی در کشور شوند.
من به عنوان تکنسین در یکی از شرکتهای زیر مجموعه آب فعالیت کردم و در این مدت کوتاه متوجه شدم که عدم مدیریت صحیح در این شرکت زیر مجموعه و ساپورت نکردن مناسب پذیرندهها آن هم به جهت خساست و حقوق نامناسب برای تکنسین مهمترین عامل افت اعتبار و کارایی آسان پرداخت در استان سمنان است خدا کند عمدی نباشد وگرنه هیچکس با ماهی ۸ میلیون خودش و ماشینش را در اختیار کار کارتخوانهای شرکت آسان پرداخت در ۳ شهرستان قرار نخواهد داد و همین باعث شده این شهرستانها میانگین، چهار پنج ماه تکنسین نداشته باشند و مدت کوتاهی شخصی بیاید و بعد هم به دلیل پرداخت نامناسب و عدم شفافیت و حقوق کم برود. شرکتهای رقیب در ۳ شهرستان آرادان گرمسار و ایوان کی عرصه را تا حدود بسیار زیادی از چنگ آپ درآورده اند. با دسترسی یکی از کارکنان قبلی و از طریق اپلیکیشن آپ متوجه شدم کلی بازدید و تیکت به شکل جعلی ثبت شده و کسانی که در سمنان و در دفتر حاضر هستند، مثلا تا ایوانکی آمده و به شکل حضوری مشکل پذیرنده را حل کرده اند. از طرف دیگر به دلیل اعتباری که در شهرم گرمسار داشتم توانستم در ده روز حدود ۱۲ پرونده برای خرید کارتخوان یا واگذاری به پذیرنده های بسیار پر تراکنش تشکیل دهم ولی وقتی چهار دستگاه اولی که گرفتم دست دوم و خراب از آب در آمد و پذیرنده مدتها نتوانست از آن بهره مند شود برای ارسال بقیه دست نگه داشتم. الان به تعداد ۳۰ نفر متقاضی در بایگانی شخصی دارم. شرکت میگوید برای تعمیر ، فعال کردن دستگاهی که تراکنشش صفر است، تغییر شماره حساب و کلا کارهای دیگر چون از تهران چیزی دریافت نمیکند چیزی هم به تکنسین تعلق نمیگیرد. در ضمن میگویند شما فقط pm بزن و اگر مشکلی بود شماره ی شرکت را بده و جالب اینکه تماس پذیرنده که جای خود دارد حتی تماس من را هم جواب نمیدهند. تخلف دیگر اینکه من با کارت شخصی دیگر pm ثبت میکنم، به نام شخص دیگری به من از مرکز اس ام اس تیکت می آید، و همان تعمیر یا کاری که من انجام داده ام به نام شخص سومی در گزارش پشتیبانی در آپ ثبت میشود. تازه وقتی متوجه شدند من متوحه شده ام دسترسی من به اپلیکیشن را قطع کردند. خلاصه که این گوشه ای از تبری است که شرکت کیان پردازش سنگسر به ریشه ی شرکت بزرگ و با تجربه ی آپ زده است. بیش از این در اینجا نه مقدور است و نه شایسته. در صورتی که نیاز به پیگیری یا علاقه مند به راستی آزمایی بودید بنده از طریق ایمیل ثبت شده در خدمتم.