امید صدیق به عنوان مشاور و مدیر روابط عمومی معاونت امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد.
صدیق، دانش آموخته علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی است و بیش از دو دهه سابقه فعالیت مطبوعاتی دارد.
ریاست تالار وحدت، مدیریت روابط عمومی و امور بینالملل بنیاد رودکی و مدیریت روابط عمومی مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر از جمله سوابق صدیق است.
با توجه به تأکید وزارت ارشاد بر «تعامل شایسته با رسانهها»، انتظار میرود این تغییر مدیریتی فرصتی برای رسانههای فینتک باشد تا با تقویت ارتباطات رسمی، نقش پررنگتری در معرفی دستاوردهای فناوری مالی و طرحهای نوآورانه در سطح ملی ایفا کنند.