راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مسابقه Techrun pichfest برگزار شد

در دومین روز همایش و نمایشگاه تراکنش (ITE) مسابقه ارائه استارتاپ‌های حاضر در رویداد با حضور 16 استارتاپ حوزه فین تک برگزار شد.

در دومین روز همایش و نمایشگاه بین‌المللی تراکنش مسابقه ارائه استارتاپ‌ها به‌عنوان بخشی از جشنواره استارتاپ‌های این رویداد با حضور هیئت‌داوران این مسابقه مرکب از مهندس مرآت نیا، مهندس غانم زاده، دکتر محرمیان، مهندس صابری، مهندس غلامرضایی و مهندس حاجی‌زاده مقدم در سالن همایش‌های مجتمع نمایشگاهی شهر تهران برگزار شد. برگزیدگان نهایی مسابقه استارتاپ‌های در روز پایانی نمایشگاه توسط هیئت‌داوران این جشنواره اعلام خواهد شد و در مراسم اختتامیه از برگزیدگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

Techrun-index-c-way2pay-94-08-05

در ابتدای این مراسم، مهندس حاجی‌زاده مقدم، مدیر توسعه محصول شرکت ارتباط فردا به فواید و تأثیرات استارتاپ‌ها و لزوم بهره‌مندی بانک‌های بزرگ از آن‌ها اشاره کرد و وجود استارتاپ‌ها را در رضایت‌بخش‌تر کردن ارائه سرویس‌ها و خدمات پولی و بانکی مؤثر دانست.

Techrun-index-a-way2pay-94-08-05

در ادامه نشست، مهندس غانم زاده از چهره‌های شناخته شده استارتاپی کشور به 4 معیار اصلی در داوری 16 استارتاپ برگزیده و راه یافته به جشنواره پرداخت. غانم زاده دراین‌باره گفت: چهار معیار اصلی داوری عبارت‌اند از تیم که بیانگر میزان همخوانی تیم با یکدیگر است، محصول که به میزان پختگی و آماده ارائه به بازار بودن برمی‌گردد، بازار که نشان‌دهنده پتانسیل بازار برای این محصول است و درنهایت traction که همان اقبال و استفاده کاربران و مشتریان از محصول است.

Techrun-index-b-way2pay-94-08-05

پس‌ازاین توضیحات تیم‌ها طبق قرعه‌کشی انجام شده به معرفی ایده و محصول خود با توجه به این چهار معیار و در مدت‌زمان 5 دقیقه خودپرداخت‌اند.

Techrun-index-way2pay-94-08-05

لازم به ذکر است جشنواره استارتاپ‌های نمایشگاه تراکنش با همکاری مرکز فابا و شرکت ارتباط فردا برگزار می‌شود. در طول سه روز برگزاری نمایشگاه تراکنش، استارتاپ‌های حاضر در رویداد با نظم خاصی در بخش مجزایی از این جشنواره در سالن پردیس حضور دارند و ایده‌ها و محصولات خلاقانه خود را در معرض دید بازدیدکنندگان رویداد قرار می‌دهند.

منبع: ITE

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.