راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رتبه نخست خرید اینترنتی روستایی متعلق به روستاهای استان بوشهر است

مدیرعامل شرکت پست در دیدار با استاندار بوشهر از گسترش فعالیت‌های پست ایران در زمینه توسعه سرویس‎های پستی الکترونیکی این شرکت صحبت کرده است. مهندس مهری همچنین توسعه تجارت الکترونیک داخلی و خارجی را از برنامه‌های شرکت پست برشمرده است.

مدیرعامل شرکت پست در دیدار استاندار بوشهر، از استان بوشهر به‌عنوان دارنده رتبه نخست پست در زمینه تجارت الکترونیک نام برد و این موضوع را مرتبط با ظرفیت‌های بالای تجاری این استان دانست. مهری همچنین از کاهش فاصله ارائه سرویس‌های به‌روز پستی ایران نسبت به کشورهای توسعه یافته سخن گفت. مهری معتقد است افزایش امنیت شهروندان، کاهش هزینه‌ها، ترافیک و آلایندگی محیط زیست با بهبود خدمات الکترونیکی تجاری و پستی محقق خواهند شد.

همچنین مدیرعامل پست از راه‌اندازی خدمات ویژه شهروندی و تلفن ۱۹۳ در ۲ کلان شهر تهران و تبریز برای ارائه سرویس‌های پستی در زمینه فنی، مهندسی، صنوف و کسبه خبر داد. خط تلفن ۱۹۳ می‌تواند هم‌زمان پاسخگوی ۹،۰۰۰ کاربر باشد.

هم‌اکنون در تهران ۲۰ هزار وانت و ۴۰ هزار پیک موتوری در ارتباط با سرویس پستی شهروندی فعالیت می‌کنند. سرویسی که به زودی قرار است در شهر بوشهر نیز راه‌اندازی شود. مدیرعامل شرکت پست می‌گوید: «هم‌اکنون روستاهای استان بوشهر رتبه نخست در خرید اینترنتی کشور را در اختیار دارند.»

منبع: ایکامیت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.