راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور برترین فروشگاه‌های تارا و تجربه خریدی متفاوت برای کاربران در کمپین «سه هیچ»

تارا، به‌عنوان یکی از پلتفرم‌های خرید اعتباری در ایران، با کمپین جدید خود تحت عنوان «سه هیچ» از محصول «اعتبار سه قسطه» رونمایی کرد. این کمپین با هدف افزایش قدرت خرید کاربران و ارائه فرصت‌های بهتر به فروشگاه‌های منتخب، از تاریخ ۱ تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۳ اجرا شده است.

به گزارش روابط عمومی تارا، در این کمپین برترین فروشگاه‌های تحت پوشش تارا همچون جین وست، گوشی شاپ، تپسی شاپ، ساعتچی، سفر مارکت، بیمه دات کام، سفیر، روژا، جانبو، سوپرمارکت فوری دیجی‌کالا و چندین فروشگاه آنلاین و حضوری معتبر دیگر، همراه مشتریان تارا هستند.


خلق ارزش، به پاس همکاری ارزشمند فروشگاه‌های تارا و کاربران خوش‌حساب


تارا بر این باور است که ایجاد یک اکوسیستم سودمند و مطلوب مستلزم تقویت ارتباط میان پلتفرم و کسب‌وکارها است و با این کمپین گامی فراتر از همکاری‌های معمول برداشته تا کسب‌وکارها با اطمینان بیشتر و قدم‌های محکم‌تر در ساخت سبک زندگی اعتباری نقش‌آفرینی کنند و از سوی دیگر برای مشتریان، تجربه خریدی متفاوت‌تر و اقتصادی‌تر طراحی کرده است.

تارا به واسطه این کمپین قصد دارد با ایجاد بستری امن و سودمند، از همکاری مؤثر این فروشگاه‌ها تقدیر کند و در همین راستا، امتیازات ویژه‌ای به آنها اختصاص داده است. این امتیازات شامل شرایط آسان‌تر برای فروش و تبلیغات گسترده از طریق کانال‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ و رسانه‌های اجتماعی است.

تارا با هدف ایجاد بستری امن و سودمند از سرویس جدید ۳ قسطه خود با همکاری برترین فروشگاه‌های فعال تارا رونمایی کرده است و مشتریان تارا می‌توانند بدون هیچ پیش پرداختی و در ۳ قسط خرید خود را انجام دهند، این کمپین از تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۳ تا ۲۵ اسفندماه برای عموم کاربران فعال خواهد بود.

به گفته‌ روابط عمومی تارا، در کمپین «سه هیچ» کانال‌های تبلیغاتی داخلی و خارجی باکیفیتی برای معرفی فروشگاه‌های برتر انتخاب شده که از یک‌سو مخاطبان این فروشگاه‌ها را افزایش می‌دهد و از سویی دیگر فرصت خرید باکیفیت و به‌صرفه شب عید را برای کاربران خوش‌حساب فراهم می‌کند.


تنوع کالاهای سبد خرید؛ نقطه قوت کمپین «سه هیچ»


یکی از نقاط قوت کمپین «سه هیچ»، همکاری با بیش از ۶۰ فروشگاه آنلاین و حضوری متنوع است که ازجمله معتبرترین و پرفروش‌ترین فروشگاه‌های فعال در تارا می‌باشند.

تارا با انتخاب مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها با گروه‌‌های کالایی موردنیاز خانواده‌ها، ازجمله لوازم‌خانگی، کالای دیجیتال، طلا و زیورآلات، پوشاک، کالای سوپرمارکتی، بیمه و خدمات و سفر و گردشگری به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با بالا بردن قدرت خرید، نیازهای شروع سال نو خود را با شرایط اعتباری مناسب انجام دهند.


ویژگی‌های کمپین «سه هیچ»؛ خرید بی‌دغدغه برای همه


در این کمپین کاربران می‌توانند اعتبار سه قسطه تارا را با احراز هویت و اعتبارسنجی در کمتر از ۱۰ دقیقه دریافت کنند و از فروشگاه‌‌های منتخب «سه هیچ» بدون هیچ پرداختی در لحظه، خرید کنند و از ابتدای ماه بعد در سه قسط تسویه کنند.
بر اساس امتیاز کاربران در اعتبارسنجی، به هر کاربر ۲ تا ۲۰ میلیون تومان اعتبار سه قسطه تعلق می‌گیرد.

در واقع این کمپین به کاربران فرصت خرید بی‌دغدغه‌ شب عید و به فروشگاه‌ها فرصت افزایش فروش و دریافت سهم بیشتری از بازار خرید پایان سال را می‌دهد.


باهم و کنار هم برای گذار از پرچالش‌ترین دوران بازار


این کمپین فرصتی برای کاربران و فروشگاه‌های تحت پوشش تارا است تا در شب عید و فصل خریدهای پایان سال، بهترین تجربه را از خرید اعتباری داشته باشند و به شکلی هوشمندانه و مقرون‌به‌صرفه، کالاهای موردنیاز خود را تهیه کنند.

تارا امیدوار است تا با این محصول حضور پررنگ‌تر سبد خرید اعتباری در سبک زندگی افراد را شاهد باشد.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر درباره کمپین سه هیچ تارا می‌توانند به صفحه سه هیچ مراجعه کنند.

منبع تارا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.