راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرویزیان: بانکداری الکترونیک به عنوان یک ماژول سودآوری دیده می‌شود

مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به نقش فناوری اطلاعات در فضای بانکی گفت: هم‌اکنون بانکداری الکترونیک به عنوان یک ماژول سودآوری دیده شده و بخش مالی و خدمات بانکی به شدت تحت تاثیر فضای فناوری اطلاعات است؛ لذا باید با نوآوری و طراحی ابزارهای جدید و نوین سهم خود را در بازار افزایش دهیم.

کوروش پرویزیان در جمع مدیران ستادی و روسای شعب بانک پارسیان افزود: بانک‌ها در حال حاضر با اعتبار و سرمایه خودشان فعالیت می‌کنند، در شرایطی که هزینه‌های پرداختی آنها بالا است و این شرایط، آینده کاری ما و حتی سهامداران را با خطر جدی مواجه کرده و ارزش افزوده برای آنها ایجاد نمی‌کند.

وی تاکید کرد: خواست بانک این است که منابع بانک، پایدار، کم هزینه و بلند‌مدت بوده و همچنین مصارف بانک، به‌گونه‌ای باشد که مخاطرات را افزایش نداده و در عین حال امکان مدیریت ریسک‌های آتی را داشته باشد.

پرویزیان با تاکید بر اینکه هم‌اکنون عصر، عصرمشتری محوری و اعتماد است، خطاب به روسای شعب گفت: این اعتماد مشتریان به بانک است که بانک را حفظ و مخاطرات را کم می‌کند. در بازار بانکی کشور باید رقابت به مفهوم ارائه خدمت بهتر با هزینه کمتر به مشتری شکل گیرد.

منبع: بانک پارسیان / ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.