راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فرهاد ایرانی معاون اجرایی و رئیس گروه بانکداری خرد بانک مشرق

فرهاد ایرانی شاید نامِ آشنایی برای ایرانیان داخل کشور نباشد، اما به‌واسطه سه دهه تجربه کاری در حوزه پرداخت، بانکداری خرد و فضای تجارت الکترونیکی در دنیای بانکداری شناخته‌شده است. ایرانی در شرکت‌ها و بانک‌هایی مانند پی‌پال، بانک استاندارد چارترد، سیتی بانک ژاپن و بانک اکسچنج کره نقش مدیر اجرایی داشته و در کشورهایی مانند هند، اندونزی، کره جنوبی، ژاپن، سنگاپور، هنگ‌کنگ و امارات زندگی کرده است. همه این‌ها نشان از عمق تجربه و دانش او در صنعت بانکداری دارد.

Farhad-irani-mashregh-index-way2pay-94-07-19

او اکنون معاون اجرایی و رئیس گروه بانکداری خرد بانک مشرق، بزرگ‌ترین و پیشروترین موسسه مالی خصوصی در امارات متحده است بانکی که در 12 کشور مختلف فعالیت می‌کند و تاکنون جوایز بسیاری برای کیفیت و نوآوری دریافت کرده است. ایرانی پیش از مشرق مدیرکل پی‌پال آسیا بود که در سنگاپور قرار دارد. مسئولیت او در پی‌پال توسعه استراتژی و کسب‌وکار در 13 بازار بود.

فرهاد ایرانی امید زیادی به فناوری همراه دارد فناوری‌ای که به گفته او عامل ایجاد بزرگ‌ترین انقلاب اقتصادی طول عمرمان باشد. او می‌گوید: «این فناوری در کشورهای توسعه‌یافته توانایی مهندسی مجدد فرآیندهای پیوسته را خواهد داد. برای مصرف‌کنندگان تسهیلات جدید بیشتری را ایجاد خواهد کرد.»

ایرانی معتقد است بزرگ‌ترین منتفعان بانکداری همراه کشورهای درحال‌توسعه خواهند بود. او می‌گوید تلفن همراه در این کشورها فقر را کاهش می‌دهد، ثروت‌های جدیدی خلق می‌کند و میلیاردها تن از مردم را برای بالا بردن استانداردهای زندگی‌شان توانمند می‌کند.

منبع: هفته نامه عصر ارتباط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.