راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سازمان‌ها مشتریان جدید #720* می‌شوند

سامانه‌های مبتنی‌بر USSD، شماره‌های کوتاهی هستند که می‌توان بدون نیاز به اینترنت، عملیاتی همچون پرداخت قبوض، خرید شارژ، موجودی حساب بانکی و فعالیت‌های پرداخت همراه را پشتیبانی کنند. کد دستوری #720* فناپ، زیرساختی مخابراتی است که کاربران می‎توانند با شماره‎گیری آن به‌صورت رایگان، فعالیت‌های بانکی و اطلاع رسانی را انجام دهند.

شاهرخ شهبازی؛ مدیر پروژه #720*، بیان می‌کند: در این سامانه علاوه بر تمرکز بر ارائه خدمات به کاربران نهایی، سرویس‌های مربوط به هر صنعت تعریف خواهد شد؛ بدین معنا که باید زیرساخت پرداخت اختصاصی آن حوزه را ایجاد کرد تا سازمان مورد نظر، فعالیت‌های پرداختی‌اش را در کمترین زمان ممکن دریافت و خدمات را به پرسنل خود ارائه کند.

به گفته وی، در حال حاضر امکان خرید الکترونیکی بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس‌های بین شهری برای مشتریان سازمانی و غیر سازمانی روی این سامانه وجود دارد. مدیر پروژه #720*، می‌گوید: بخشی از این سامانه برای مشترکین عمومی و بخشی از آن برای کسب‌وکارها است. در این نمایشگاه برای کاربران عمومی، طرح‌های تشویقی همچون شارژ رایگان، تبلت و گوشی هوشمند در نظر گرفته‌ایم. بازدیدکنندگان به ازای خرید شارژ، دریافت موجودی حساب و پرداخت قبض، به نسبت کسب امتیاز، به قید قرعه جوایزی نظیر تبلت و گوشی هوشمند می‌گیرند.

شهبازی معتقد است: بسیاری از کدهای دستوری موجود، از مجموعه‌های بانکی هستند و فعالیتی را انجام نمی‌دهند اما بیشترین تراکنش در شرکت‌های فعال psp همچون فناپ است.

منبع: فناپ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.