راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزاری مسابقه «هفت‌خان» با همکاری کمپس آموزشی فناپ و کوئرا / آموزش مسیرهای شغلی برای جذب در هلدینگ فناپ

مسابقه الگوریتمی «هفت‌خان» با هدف آموزش مسیرهای شغلی به علاقه‌مندان جذب در شرکت‌های گروه فناپ، با تلاش مشترک کمپس‌ آموزشی فناپ (Fanap Training Campus) و جامعه‌ برنامه‌نویسان ایرانی «کوئرا» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌ عمومی فناپ، این مسابقه یکی از اقدامات در دست انجام کمپین «توانا بود، هر که دانا بود» است که با تلاش هلدینگ فناپ، توسط کمپس‌ آموزشی فناپ (Fanap Training Campus) در راستای سنجش مهارت و آموزش مسیرهای شغلی‌ مبتنی بر نیاز گروه شرکت‌های فناپ و جذب در این شرکت‌ها، طراحی شده است.

فناپ، به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی کسب‌وکار دیجیتال ایران، در راستای راهبری خود در اقتصاد دیجیتال، با «فناپ‌کمپس» راهی را باز کرده تا تمامی کسانی که به یادگیری تخصص و کسب تجربه نیاز دارند، از هر نقطه‌ای در ایران، بتوانند به کامل‌ترین دوره‌های آموزشی‌ مهارتی لازم برای جذب در بازار کار دسترسی داشته باشند.

خروجی کمپین آموزشی «توانا بود، هرکه دانا بود» به‌‌عنوان بزرگ‌ترین مرجع آموزش مهارت فناپ، قرار است آموزش مستقیم به ۲۵۰۰ نفر را اجرایی کند تا نفرات برتر در ۲۵ موقعیت مختلف شغلی در شرکت‌های فناپ (با ظرفیت ۴۰۰ نفر) و ۴۰۰ نفر در سایر شرکت‌های اکوسیستم جذب شوند.

در این کمپین، شرکت‌های فناپ مسیرهای شغلی‌ مختلفی در حوزه‌های هوش مصنوعی، مهندسی نرم‌افزار، زیرساخت و پردازش ابری آموزش می‌دهند.

حوزه هوش مصنوعی مربوط به متخصص یادگیری ماشین، متخصص بینایی ماشین و مهندس داده است. حوزه مهندسی نرم‌افزار به توسعه‌دهنده FrontEnd و BackEnd و برنامه‌نویسی Net. ،Java و GO اختصاص دارد.

حوزه زیرساخت مربوط به متخصص فیبر نوری، متخصص شبکه پسیو دیتاسنتر، متخصصVoIP، متخصص ارتباطات وایرلس و متخصص شبکه‌های موبایلی می‌شود و حوزه پردازش ابری نیز مربوط به‌ آموزش متخصص تست نفوذ وب، متخصص دواپس، متخصص مسیریابی شبکه BGP و متخصص مسیریابی شبکه OSPF است.

شروع کمپس آموزشی فناپ از ۱۸ آذرماه است و به‌ مدت ۱۰۰ روز ادامه دارد. علاقه‌مندان برای حضور در این کمپین آموزشی باید از مسیر «هفت‌خان» عبور کنند. شرکت در این مسابقه مشخص می‌کند که آیا فرد برای ورود به مسیر شغلی دلخواهش آمادگی لازم را دارد یا خیر. پاسخی که فرد به پرسش‌های داخل مسابقه «هفت‌خان» می‌دهد، سرنوشت او را برای مسیر یادگیری در فناپ‌کمپس (Fanap Training Campus) رقم می‌زند.

در این مسابقه، شش خان اول مربوط به پرسش‌های چهارگزینه‌ای و کوتاه‌پاسخ در زمینه‌های هوش، ریاضیات پایه، خلاقیت، حل مسئله، مهارت‌های تحلیلی و آگاهی است و خان هفتم به یک مسابقه الگوریتمی کامل اختصاص دارد.

جزییات بیشتر در لینک‌های فناپ‌کمپس و مسابقه هفت‌خان قرار داده شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.