راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

صندوق‌های صدقات الکترونیک در استان‌های کشور راه‌اندازی می‌شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، از راه‌اندازی صندوق‌های الکترونیک در استان‌ها خبر داد و گفت: در تهران این کار انجام‌شده و در کل کشور نیز اجرایی می‌شود. پرویز فتاح در همایش کانون‌های پیرو ولایت کمیته امداد خراسان جنوبی افزود: توانمندسازی جامعه هدف یکی از وظایف اصلی این نهاد است و این رویکرد برگرفته از مکتب اسلام و قرآن است.

وی با اشاره به توانمندسازی مددجویان و شناسایی استعداد‌های آن‌ها اظهار کرد: باوجود استعدادهای زیاد در این قشر از جامعه، این استعداد‌ها باید شناسایی، مدیریت، هدایت و دستگیری شود تا بتوانند زندگی اقتصادیشان را به‌تنهایی مدیریت کنند. وی تصریح کرد: برای اعطاء وام اشتغال و خودکفایی رایزنی‌هایی با بانک‌ها صورت گرفته است. فتاح خاطرنشان کرد: همه این‌ها هدفش این است که اقتصاد افراد تحت پوشش روی پاشنه خودشان بچرخد و از وابستگی کمیته امداد خارج شوند، چراکه ما این وابستگی آن‌ها را به صلاح مملکت و خود فرد نمی‌دانیم.

Sandogh-sadaghat-help-Index-way2pay-94-06-29

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به برنامه‌های این نهاد برای خوداتکایی و اشتغال مددجویان، گفت: در این راستا کمیته امداد سال گذشته موفق شد حدود ۱۲۴ هزار خانواده را خودکفا کند. فتاح افزود: در سال گذشته دو هزار و 250 مورد وام خوداشتغالی در خراسان جنوبی به مددجویان پرداخت شده است. وی با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود ۲۰ میلیارد تومان منابع وام قرض‌الحسنه پرداخت شده است، تصریح کرد: امسال نیز ۳۰ میلیارد تومان تاکنون ابلاغ شده است، اما قول دادیم اگر استان بتواند سهم خود را ۱۰۰ درصد جذب کند ما نیز سهمیه استان را افزایش دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.