راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانکداری و پرداخت الکترونیک صاحب نمایشگاه بین‌المللی می‌شود

همایش و نمایشگاه بین‌المللی تراکنش با مشارکت شرکت‌های زنجیره تأمین تراکنش و حمایت نهادهای حاکمیتی، توسط مرکز فابا طی روزهای 4 تا 6 آبان ماه در مجتمع نمایشگاهی شهر تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه که با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود، بانک‌ها، شرکت‌های فناوری فعال در عرصه بانکداری، پرداخت الکترونیک و صنایع مالی و نهادهای ارائه‌کننده خدمات همگانی به ارائه آخرین دستاوردهای خود خواهند پرداخت. تاکنون «سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی»، «بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران»، «مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست‌جمهوری» و «شهرداری تهران» به‌عنوان حامیان راهبردی این رویداد، حمایت خود را از برگزاری آن اعلام کرده‌اند.

نمایشگاه تراکنش که بانام اختصاری ITE (مخفف عبارت Iran Transaction Exhibition است) شناخته می‌شود، باهدف رفع نیاز کشور به یک نمایشگاه تخصصی در این زمینه برگزار می‌شود. به گفته دکتر محمدمراد بیات دبیر این نمایشگاه، برگزاری این رویداد سال‌ها در دستور کار برگزارکننده قرار داشته است و اکنون در آستانه رفع تحریم‌ها، فرصت برگزاری آن فراهم شده است تا با فراهم کردن فرصت آشنایی فعالان داخلی با دستاوردهای شرکت‌های خارجی، زمینه تعامل بین‌المللی و صادرات خدمات و محصولات فناورانه آن‌ها را فراهم کند.

بیات با اشاره به رایزنی انجام‌شده برای حضور شرکت‌های خارجی و بازدیدکنندگان و مهمانانی از بانک‌های منطقه می‌گوید برای برگزاری این رویداد از همه ظرفیت‌های موجود در کشور در بخش خصوصی و دولتی، استفاده شده است.

گفتنی است در طول سه روز برگزاری این نمایشگاه سه کنفرانس و نشست تخصصی «نوآوری در صنعت بانکداری»،‌ «سمینار تخصصی کارت و پرداخت» و «نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد نظام بانکی و شرکت‌های وابسته» با موضوع بایدها و نبایدهای دوران پسا تحریم در محل نمایشگاه برگزار می‌شود. ضمن اینکه جشنواره کسب‌وکارهای نو (استارت‌آپ‌ها) با محوریت بانکداری و خدمات مالی هم‌زمان با آن، در محل رویداد برپا خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت www.itefaba.com از برنامه‌های این نمایشگاه باخبر شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.