راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت قبوض شهريه دانشجويان دانشگاه پيام‌نور از طريق دستگاه‌های خودپرداز

بانک صادارت ایران در جهت تسهیل و تسریع در امور بانکی دانشجویان سامانه پرداخت قبوض شهریه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور از طریق دستگاه‌های خودپرداز را عملیاتی کرد. این بانک در جهت تسریع در امور بانکی و پاسخ به نیاز مشتریان خدمت جدیدی را روانه بازار ساخته که طی آن دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند قبوض شهریه خود را از طریق بارکدخوان دستگاه‌های خودپرداز بانک متبوع در سراسر کشور پرداخت نمايند. بر اين اساس دانشجويان می‌توانند از طريق صفحه كليد و یا باركدخوان دستگاه ATM قبض‌های خود را پرداخت كنند. همچنین این بانک در نظر دارد در راستای توسعه خدمات نوین و امکان پرداخت قبوض دانشگاه پیام‌نور از طریق بارکدخوان شعب و همراه بانک را نیز در آینده نزدیک مهیا سازد.

خودپردازهای ثابت و سیار این بانک، آماده سرویس‌دهی به دارندگان کارت سپهر و نیز دارندگان تمامی کارت بانک‌های عضو شبکه شتاب، به‌صورت شبانه‌‍روزی می‌باشد. دستگاه‌های خودپرداز بانک يادشده هم اکنون افزون بر پرداخت وجه، قابلیت دریافت مکانیزه قبوض، عملیات رمز، انتقال وجه، اعلام موجودی، ارائه صورت‌حساب، خرید شارژ سیم کارت‌های اعتباری، پرداخت اقساط کارت اعتباری و کمک به موسسات خیریه را نیز دارند. همچنین بیش از ٦٤ میلیون تراکنش طی تيرماه ١٣٩٤ بر روی خودپردازهای این بانک به ثبت رسیده است.

گفتنی است اکثر شعب اين بانک که دارای بیشترین میزان مراجعه مردم و مشتریان می‌باشد هم‌اکنون مجهز به دستگاه‌های خودپرداز شده‌اند و همچنین در راستای سرویس‌دهی بهينه خودپردازها، عملیات رصد دستگاه‌های خودپرداز این بانک در سراسر کشور توسط واحدهای فنی و نظارتی به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

منبع: بانک صادرات ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.