راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همزمان با مراسم اهدای جوایز مسابقه مرکز نوآوری آو، از ساختمان جدید این مرکز در محل روزنامه اطلاعات رونمایی شد

مرکز نوآوری و شتاب‌دهی آو که عضوی از گروه dnaunion است، در تاریخ ۶ بهمن‌ماه، هم‌زمان با اهدای جوایز مسابقه مرکز نوآوری آو از ساختمان جدید خود در ساختمان روزنامه اطلاعات رونمایی کرد.

در بخش اول این رویداد، ناصر پاشاپور نیکو، مدیرعامل dnaunion به معرفی این گروه و اعضای آن پرداخت و گفت: «گروه dnaunion سهام‌دار اصلی ۱۲ آژانس فعال در حوزه مدیریت ارتباطات، تحقیقات بازاریابی و خدمات بازاریابی است. در حال حاضر ۴۵۲ سرمایه فکری و تمام وقت و ۱۰۵۰ نیروی پروژه‌ای در گروه ما مشغول هستند و اکثر شرکت‌ها به شیوه حمایتی-هدایتی درون شرکت‌های باتجربه‌تر رشد و پرورش یافته‌اند.»

او در ادامه با ارائه تایم‌لاینی از تأسیس شرکت‌های زیرمجموعه این گروه، اعلام کرد که مرکز نوآوری و شتاب‌دهی آو در سال ۱۳۹۷ به این مجموعه اضافه شده و مأموریت آن پیداکردن راهکارهای فناورانه برای چالش‌های بازاریابی شرکت‌ها و برندهاست.

پس از پاشاپور نیکو، شایان شلیله، مشاور هیئت‌مدیره dnaunion به معرفی طرح‌های برنده مسابقه مرکز نوآوری آو پرداخت. این مسابقه تابستان امسال در حوزه‌های مربوط به تبلیغات، بازاریابی، تحقیقات بازار و دیگر حوزه‌های مرتبط شروع شد که طبق گفته شلیله، حدود ۲۵۰ طرح دریافت و از میان آن‌ها ۳ طرح برگزیده انتخاب شدند.

طبق اعلام شلیله، طرح برنده اول این مسابقه، AI Account Managers بود. این ایده به این منظور طراحی شده است که وظایف Account Managerها را خودکارسازی کند، عملکرد تیم‌ها را بهبود بخشد، وظایف روزانه را مدیریت کرده و بهره‌وری را افزایش دهد. این سیستم با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته یادگیری ماشین و تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده، تصمیم‌گیری را بهینه می‌کند و مناسب کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و همچنین سازمان‌های بزرگ است. این پلتفرم با ارائه راهکارهای نوآورانه و پیشنهادهایی مبتنی بر داده، مزایای مهمی را فراهم می‌کند.

طرح برنده دوم با عنوان Gamify Pro، یک پلتفرم طراحی‌شده برای طراحی استراتژی‌های بازاریابی گیمیفیکیشن بود که با ایجاد بازی‌های تعاملی، تنظیم الگوریتم‌های تحلیلی و ویژگی‌های جامعه‌محور به کسب‌وکارها، در افزایش تعامل مشتریان و رشد فروش آنها کمک می‌کرد. مخاطبان هدف این پلتفرم، شامل کسب‌وکارهای کوچک، بازاریابان و استارتاپ‌ها می‌شوند.

طرح برنده سوم این مسابقه نیز، ClickCash بود که با ترکیب بازی‌های کلیکی و تبلیغات دیجیتال به کاربران امکان می‌دهد با تماشای تبلیغات و انجام وظایف ساده، پاداش‌های قابل‌تبدیل به پول کسب کنند. این پلتفرم با اختصاص ۷۰درصد از بودجه تبلیغاتی شرکت‌ها به کاربران، ابزارهای تحلیلی برای تبلیغ‌دهندگان و مخاطبانی از نوجوانان ۱۳ الی ۴۵ ساله ارائه می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.