پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
یکپارچگی ارائه تمام خدمات، مهمترین ارزشی که توسط VTM اوامپی فینکس برای گردشگران ایجاد شده است
سارا یگانهپور، مدیر کسبوکار گردشگری بیمه سامان در مراسم رونمایی از VTM اوامپی فینکس با تأکید بر رفع نیازهای موجود برای مسافران ورودی و گردشگران به کشور، مهمترین ارزش ایجاد شده را یکپارچگی ارائه تمام خدمات در یک جا بیان کرد.
ظهر روز جمعه، پنجم بهمنماه ۱۴۰۳ در مرکز همایشهای بینالمللی کیش اوامپی فینکس از VTM خود رونمایی کرد و یکی از ۳ خدمت اصلی که در مبادی ورودی کشور توسط این دستگاه به گردشگران و مسافران ورودی به کشور ارائه خواهد شد، سرویس فروش بیمه مسافرتی در یک فرایند یکپارچه با سایر خدمات مالی است.
از همین رو سارا یگانهپور، مدیر کسبوکار گردشگری بیمه سامان در مراسم رونمایی از VTM اوامپی فینکس با اشاره به اینکه بیمه سامان از سال ۱۳۹۸ بهصورت تخصصی وارد حوزه گردشگری شده است گفت: «اکنون رهبر بازار گردشگری در ایران هستیم و هر کسی که یکبار تجربه مسافرت خارج از ایران را تجربه کرده باشد، تجربه استفاده از بیمه مسافرتی سامان را نیز داشته است. علاوه بر پوشش بیمه سامان در سفرهای خارجی، ما سفرهای ورودی را نیز در سبد خدمات و محصولاتمان داریم.»
او در ادامه با تأکید بر اینکه صدور بیمههای مسافرتی، صدور کارت بانکی و صدور سیمکارت سه موضوعی هستند که همیشه در طول سالها از مهمترین دغدغههای مسافران ورودی بودهاند، گفت: «در خصوص تراکنشهای بانکی همیشه این دغدغه وجود داشته است که مسافران یا گردشگران ورودی به کشور آن ارزهایی که با خود همراه دارند را چطور و چگونه میتوانند هزینه کنند که راهکار صدور کارتهای بانکی در مرزها و مبادی ورودی کشور، محدودیتهای خاص خودش را داشته است. علاوه بر این، نیاز به سیمکارتی که بتوانند در کشور از آن برای برقراری تماس و استفاده از اینترنت استفاده کنند نیز از دیگر نیازهای اساسی این افراد بوده است که میدانیم برای صدور سیمکارت هم محدودیتهایی وجود داشته است. از طرف دیگر مشکل مشابه نیز در مبادی ورودی برای صدور بیمهنامه مسافرتی وجود داشته است که چطور مبالغ را دریافت کنیم؟ در صورت نیاز به پرداخت خسارت، چگونه پرداخت را انجام دهیم. من وقتی با تیم اوامپی فینکس و دستگاه VTM آنها آشنا شدم، متوجه شدم که این دستگاه و سازوکاری که دارد میتواند اصلیترین دغدغههایی که گردشگران در مبادی ورودی به کشور با آنها مواجه هستند را بهخوبی پاسخ دهد و دغدغهها را رفع کند.»
طبق صحبتهای او، با توجه به تحریمهایی که متوجه کشور ما هست و محدودیتهایی که در نقلوانتقالات مالی داریم، مجهز بودن این دستگاهها به رمزارز حتی فرایند پرداخت خسارت به افراد بعد از بازگشت به کشورشان را برای شرکتهای بیمه راحت کند.
مدیر کسبوکار گردشگری بیمه سامان سپس گفت: «پاسخ تمام این نیازها در این دستگاه به شکلی بود که انگار تیم اوامپی فینکس سالها در کنار ما با این چالشها دستوپنجه زده بود و با آن آشنایی کامل داشتند. امیدوارم با همراهی این تیم و در اختیار قراردادن تجربیات سالهای سال تیم ما در بیمه سامان در این حوزه، بتوانیم بهراحتی تمام نیازهای مطرح شده را به شکل یک جا رفعورجوع کنیم و شاید مهمترین ارزشی که ایجاد شده است همین یکپارچگی ارائه تمام خدمات در یک جا باشد.»