پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
چرا برخورد نزدیک با آینده؟
همراهی با مشتریان و مخاطبان بانک برای درک نیازهای مرتبط با خدمات بانکداری مورد نظر آنها از رویکردهای ویژه ی بانک آینده است. بانک آینده با “مجموعه خدمات نوین بانکداری الکترونیکی”، از نزدیک نیازهای مشتریان را شناسایی و راه حلی مناسب برای آن ارایه می دهد. راه حلی که با دید آینده نگرانه این بانک توسعه مییابد. در این برخورد نزدیک، فاصله از میان میرود و درک بیشتری همراه با تعامل در ارایه ی خدمات بانکداری الکترونیکی توسط کاربر تجربه میشود و این همان برخورد نزدیک با آینده است.
“به هم رسیدن” و یا “ملاقات” همان تعبیری است که معنای لغوی واژه “برخورد” را بازتاب میدهد و از طرفی جنس تجربهی یک خدمت بانکداری الکترونیکی بانک آینده را نیز با دقت هرچه تمام تر بیان میکند.
اینگونه و با تکیه بر مفهوم “برخورد نزدیک با آینده”، تجربه “نزدیک بودن”، محور یگانه و کلیدی در تعریف و توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی است و مشتریان و مخاطبان ما در راستای تجربهای متفاوت، شخصی و متناسب سازی شده، خدمات بانکداری الکترونیکی بانک آینده را همراهی خواهند کرد.
این مفهوم با توسعه مجموعه ای نوین از خدمات بانکداری الکترونیکی میسر میشود، خدماتی که یک تجربه از نزدیک را با دیدی آینده نگرانه و از طرف بانک آینده ارایه میدهند. برخی از این خدمات شامل “پیشخوان مجازی” و برنامه های کاربردی “همراه کارت” و “سامانه هدف” میباشند.
در “پیشخوان مجازی”، نزدیک بودن فاصله فیزیکی به مشتری با در نظر گرفتن خدمات تحویل در محل و همچنین پیشخوان تلفنی، نمود پیدا می کند. برخورد نزدیک در این خدمت همان تحویل خدمات در محل مشتری است که فاصله فیزیکی خدمات بانک با مشتری را از میان برمیدارد.
در “همراه کارت” نزدیک بودن و همراه بودن خدمات بانکی با مشتری، مورد تاکید است که بوسیله تلفن همراه میسر شده است. بانک، نزدیکتر از آنچه به نظر میرسد در دستان مشتری است و برخورد نزدیک با تلفن همراه مشتری رخ میدهد.
در “سامانه هدف”، رویکرد “برخورد نزدیک” از جنس تعامل و درک نیازها و مراقبت و راهنمایی کاربر از نزدیک، است. شخصی سازی خدمات بانکداری الکترونیکی پیش نیازی لازم دارد که همان نزدیک بودن به فرهنگ و رفتار کاربر برای درک متقابل نیازها و ارایه راه حل مناسب برای وی است
منبع: بانک آینده