پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
با شما هستیم
همه پای تلویزیون؛ حواسها همه به «معروف»؛ آماده فریاد که یکهو یه چیزی اون پایین رد میشه …
تبلیغ زیرنویس
اگر بخوای multitask هم عمل کنی، یعنی یه چشمت به بازی و یه چشمت اون پایین، همه چی قاتی پاتی میشه: صادرات maroof به آینده be همراه toopi ke halaaaaa میخابه تو zamine عسکریهههه …
او نه!
میکشم بیرون خودم و یکم فک میکنم با خودم … میپرسم آخه چرا؟
به نکتههایی میرسم؛ مثل همیشه تکراری. بیایم باهم رک باشیم، حالا که جز من و شما کسی نیست که. دوست دارید کسی مانع توجه کردنتون بشه؟ مخصوصاً به چیزی که ازش لذت میبرید؟
مثلاً یه گارسون حرفهای شیکپوش و آماده خدمترسانی تو یک رستوران رو تصور کنید؛ دوست دارید موقع غذا خوردن هی بیاد نزدیک گوشتون بگه: لیموناد در بطری مخصوص؛ انواع سس قارچ؛ استراگانوف ترد هم داریم، نمیخوای جناب؟ نمیخوای؟ نمیخوای؟ نمیخوای؟ یا دوست دارید خیلی شیک کنار بایسته، حضورش رو حس کنید؛ به خاطر آمادگیاش بهش اطمینان کنین و اگر هم لازم شد فقط یک نگاه کافیه تا …
.
تعجبم از بانک صادرات که اصرار عجیبی هم داشت: همین حالا امتحان کنید! سامانه #719*!
همین حالا جدا!؟ وسط دعوای معروف؟ چرا آخهههه!
شاید مهم فقط حضور داشتنه
حضور داشتن اما به چه قیمتی؟ از دست دادن شخصیت و پرستیژ یک برند؟
باید قبول کنیم که حرکت صحیح رو سامان زد، هزینه ی زیادی کرد اما در تمام طول بازی شخصیت برندش نه تنها حفظ شد بلکه بر محبوبیتش هم افزود. راستی دقت کردید سامان رو توپ هم تکون نمیداد؟ پایههای بوردها محکم بودن خب. (چرا سامان اسپانسر والیبال شد)
مانکیز / amination