پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
3 درصد از مشتریان ملی از ساپتا انصراف دادند
معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی، گفته گذشته خبر از انصراف سه درصد از مشتریان بانک ملی از دریافت پیامک مربوط به ساپتا بانک ملی داد. سید ولیالله فاطمی پیشبین کرد دستکم ۵ درصد از مشتریان این بانک از دریافت سرویس ویژه پیامک این بانک انصراف دهند.
فاطمی تعداد صاحبان حساب کنونی بانک ملی را حدود 30 میلیون حساب برشمرد که به نظر میرسد مربوط به 20 میلیون مشتری باشد و افزود که بهمرور سامانه سرویس عادی پیامک این بانک برای 15 میلیون مشتری بانک فعال خواهد شد. منظور از سرویس عادی پیامک هم سامانهای است که فقط برداشت مبالغ بااهمیت را به از طریق پیامک به مشتریان اعلام میکند. این سرویس هزینهای برای مشتریان نخواهد داشت.