راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در چهارمین نمایشگاه اینوتکس از چرخه ایده تا محصول در غرفه فناپ بازدید کنید

فناپ برای معرفی تازه‌ترین پروژه‌ها و ایده‌های خلاقانه خود در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس 2015)، 19 تا 22 خردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران حضور دارد.

نمایشگاه اینوتکس جای حضور شرکت‌های دانش‌بنیانی است که توان تولید محصولات فناورانه را دارند. انرژی های نو، بیوتکنولوژی و بیوتک دارویی، تجهیزات پزشکی، مواد پیشرفته، مراکز فناوری، نانو، طراحی صنعتی و تجهیزات پیشرفته و فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله موضوعات مورد توجه شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه است.

توسعه تعاملات فناورانه بین شرکت‌های فناور خارجی و شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی را شاید بتوان یکی از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه اینوتکس دانست که حضور شرکت‌های بین‌المللی در کنار شرکت‌های دانش بنیان ایرانی، می تواند زمینه‌ساز تحقق این هدف باشد.

یکی از شرکت‌های فناور دانش‌بنیان ایرانی، فناپ است که امسال دومین حضورش را در اینوتکس تجربه می‌کند؛ شرکتی که همواره نوآوری را سرلوحه پیاده‌سازی پروژه‌ها و تولید محصولات نوین خود قرار می‌دهد.

راه‌اندازی «کافه آی‌تی» از تازه‌ترین ایده‌های عملیاتی شده در مرکز نوآوری فناپ است. کافه آی‌تی، فضایی را در اختیار متفکرین خلاق ایرانی می‌گذارد تا بتوانند ایده‌های خود را از تولد تا تشکیل یک محصول دنبال و با کمک این شرکت، به کسب و کار جدیدی تبدیل کنند.

معرفی باشگاه سلامت هوشمند، کلینیک کارآفرینی و برنامک پیکو؛ برنامکی که امکان خرید را با استفاده از QRCode برای مشتریان فراهم می‌کند، از دیگر خدمات و محصولات معرفی شده فناپ در این نمایشگاه است. برنامک پیکو قرار است با همراهی شهر کتاب، امکان خرید موبایلی کتاب را بدون نیاز به کارت بانکی و دستگاه کارتخوان، در اینوتکس به وجود آورد.

همچنین تعدادی از شرکت های زیرمجموعه فناپ شامل به‌پویش ( فعال در پردازش تصویر و پیاده‌سازی سامانه‌های نظارت تصویری) ، اتیک (فعال در ارائه راه حل های جامع پرداخت خرد الکترونیکی) فرپام ( فعال در زمینه انرژی های نو و بازرگانی) و داتکس (فعال در ارائه راهکارهای نرم افزری بازار سرمایه) در کنار این شرکت به معرفی محصولات نوآورانه خود بپردازند.

هلدینگ فناپ در غرفه‌ای به وسعت 60 متر و با طراحی منحصر به‌فرد، در طبقه دوم سالن خلیج فارس، میزبان علاقمندان فناوری و نوآوری است و شهاب جوانمردی، مدیرعامل شرکت فناپ نیز روز دوم نمایشگاه در نشست تخصصی «ویژگی ها و ساختار شبکه نوآوری به منظور ارتقای اثربخشی و کارایی فرآیند نوآوری»، راس ساعت 8:30 صبح در سالن مروارید، به سخنرانی خواهد پرداخت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.