راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دانشگاه خاتم با همکاری فناپ دوره یکساله مدیریت کسب‌وکار فناوری مالی برگزار می‌کند

یکی از چالش‌های حوزه کسب‌وکار بانکداری الکترونیک، پرداخت الکترونیک و فین‌تک، عدم وجود دوره‌های آموزشی تخصصی برای مدیران و کارشناسان علاقه‌مند در این حوزه است. برای همین منظور، تلاش ویژه‌ای شد تا این دوره‌ها با خلق تجربه آموزشی متفاوت و در ساختاری کاربردی شکل بگیرد که این امر صورت پذیرفت.

با همکاری مشترک فناپ و دانشگاه خاتم، اولین دوره یک‌ساله مدیریت کسب‌وکار فناوری مالی (Fintech MBA) به صورت کاربردی و آنلاین با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برگزار خواهد شد که شامل 450 ساعت آموزش تخصصی و کاربردی در حوزه مبانی کلیدی فناوری مالی، رگولاتوری در صنعت مالی، بلاکچین و اکوسیستم استارت‌آپ‌ها در دو گرایش تخصصی بانک و بیمه و بازار سرمایه است.

لازم به ذکر است در پایان دوره، مدرک معتبر و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از دانشگاه خاتم برای دانش‌آموختگان دوره صادره خواهد شد. امید است این دوره، سرآغاز راهی باشد که به خلق تجربه‌های نوآور در صنعت فین‌تک بیانجامد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره می توانید با شماره تلفن 89174069-021 تماس بگیرید یا از طریق پست الکترونیک Training@khatam.ac.ir اقدام کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.