راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از دستگاه خوددریافت P2801L در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه

شرکت بازرگانی مبناکارت آریا همانند سال‌های گذشته در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه 2015 در کنار دیگر شرکت‌ها و بانک‌های داخلی و خارجی، پررنگ‌تر از همیشه با نمایش محصولات جدید و چگونگی ارائه خدمات پس از فروش خود حضور داشت و در این رویداد بین‌المللی از دستگاه خوددریافت P2801L رونمایی کرد.

مدیرعامل بازرگانی مبناکارت آریا در راستای ارائه جدیدترین محصولات در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه به نام دستگاه خوددریافت P2801L از کمپانی GRG کشور چین اظهار داشت: «این دستگاه با امکان اعتبارسنجی شمارش، سورت اسکناس، تشخیص و ثبت و چاپ شماره‌سریال با تکنولوژی OCR، پشتیبانی از 64 نوع پول، صفحه‌نمایش 6/5 اینچی رنگی لمسی، خواندن و کدینگ کارت‌های غیر تماسی هوشمند تایپ A، سرعت دریافت 8 اسکناس در ثانیه و امکان تشخیص اصالت و سورت تا 500 اسکناس در هر تراکنش، ظرفیت کاست‌های 2000 الی 2500 اسکناس، دارای شکاف امن پاکت برای جلوگیری از سرقت پاکت از شکاف ورودی، قفل الکترونیکی، دارای گواهینامه CCC.POHS.BSMI، اتصال DIAL-UP و WIRELESS با وزن 460 کیلوگرم است که جهت ارائه به مشتریان معرفی و به نمایش گذاشته شد.»

Mabna-Index-way2pay-94-02-31d Mabna-Index-way2pay-94-02-31

از دیگر محصولات جدید بازرگانی مبناکارت که در نمایشگاه بهمن‌ماه بانکداری الکترونیک 93 رونمایی شده بود، دستگاه چاپگر صدور آنی کارت Smart-70 محصول IDP است که یکی از معتبرترین تولیدکننده‌های دستگاه‌های چاپگر کارت است و با حجم بالای ورودی و خروجی (500 کارت) و همچنین ظرفیت بالای ریبون، تحولی نوین در عرصه صدور آنی کارت در مراکز عظیم با شمارگان چاپ بالا به شمار می‌آید. Smart-70 ساختاری تماماً فلزی دارد که باعث افزایش طول عمر دستگاه شده و همچنین امکان ارتقاء این دستگاه به قابلیت‌هایی اعم از چاپ پشت‌ورو و لمینیت، Smart-70 را از دستگاه‌های دیگر مستثنا کرده است. همچنین Smart 50D و Smart 30D نیز از دیگر مدل‌های چاپگر صدور آنی کارت است که به بازدیدکنندگان معرفی شد.

Mabna-Index-way2pay-94-02-31b Mabna-Index-way2pay-94-02-31a Mabna-Index-way2pay-94-02-31c

بازرگانی مبناکارت آریا در راستای تحقق اهداف بانک مرکزی و اجرای هرچه موفق‌تر طرح سامانه چکاوک، اقدام به معرفی دستگاه اسکنر چک FB-30، محصول جدید شرکت معتبر و نام آشنای Glory ژاپن کرد. این دستگاه به‌طور همزمان از پشت‌وروی اسناد (چک و چک‌پول) تصویربرداری می‌کند و همچنین قابلیت خواندن MICR، پشت‌نویسی چک و اسکن رنگی همزمان با تصویربرداری UV را دارد که با استفاده از تغذیه خودکار دستگاه می‌توان تا 100 چک را به همراه تشخیص خطای تغذیه، اسکن کرد. FB-30 همچنین یک شکاف ورودی دستی برای بارگذاری اسناد دارد که می‌تواند کارت‌های پلاستیکی را همانند اسناد بررسی و اسکن کند و ارتباط آسان با کامپیوتر میزبان، استفاده از دستگاه را برای کاربر تسهیل کرده است.

همچنین دستگاه‌های سورتر بانکی شعبه‌ای CM 200, CM100 و CM400 نیز در کنار دیگر دستگاه‌ها با قابلیت جداسازی و تشخیص اسکناس‌های جعلی از اسکناس‌های واقعی امکانات ویژه جهت ثبت اطلاعات اسکناس‌ها و سایر موارد به معرض نمایش بازدیدکنندگان داخلی و خارجی گذاشته شد.

منبع: بازرگانی مبنا کارت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.