پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
سامانه پیام کوتاه از طریق سیستم متمرکز (ساپتا) چیست؟
در راستای توسعه بانکداری الکترونیکی و افزایش کیفیت و کمیت خدمات رسانی به مشتریان، سامانه ارسال پيام كوتاه به مشتریان (ساپتا) از طريق سيستم متمركز در بانک ملی ایران راه اندازی گردیده است. قابليت استفاده از سرويس يادشده با مراجعه مشتريان و تكميل فرم فعالسازی و ارائه آن به شعب فعال ميگردد. صاحب حساب برای استفاده از سرويس سامانه ارسال پيام كوتاه به يكي از شعب بانك ملي ايران مراجعه نموده و فرم درخواست فعال سازی سرويس ارسال پيام كوتاه (ساپتا) را تكميل و امضاء مينمايد. همچنین ارائه مدرک شناسایی در هنگام مراجعه به شعبه ضروری است و فعال سازی یک روز پس از ارائه درخواست انجام میگیرد.
.
درخواست غیر فعال سازی
مشتریان برای غیر فعال سازی سرویس ارسال پيام كوتاه، میبایست به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم غیر فعال سازی ارسال پيام كوتاه (پیوست دستورالعمل) اقدام نمایند. عمل غیرفعال سازی یک روز پس از ارائه درخواست انجام میگیرد.
.
تغییر شماره تلفن همراه
درصورتي كه مشتريان عضو سامانه ارسال پيام كوتاه (ساپتا) تقاضای تغيير شماره تلفن همراه خود را در سامانه مذكور داشته باشد، میبايست با مراجعه به شعب بانك، مجددا اقدام به تكميل و پر نمودن فرم درخواست فعال سازی سرويس ارسال پيام كوتاه نمايند. کارمزد و هزینه ارائه خدمات سرویس ارسال پیام کوتاه بر اساس بخش نامه خدمات بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از حساب متقاضیان بصورت سیستماتیک کسر خواهد گردید.
منبع: بانک ملی ایران