راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خدمات دیجی‌پی به کسب‌وکارها؛ از امکان فروش اعتباری آنلاین و حضوری تا کیف پول دیجیتال

دیجی‌پی، بستر هوشمند خدمات پرداخت و اعتبار در ایران، با حضور در ششمین نمایشگاه ایران ریتیل‌شو، به‌روزترین سرویس‌های مالی موردنیاز کسب‌وکارها را ارائه کرده است.

 دیجی‌پی در ششمین نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل‌شو، جدیدترین خدمات مالی شامل سرویس‌های پرداخت، فروش اعتباری آنلاین، فروش اعتباری با دستگاه کارتخوان، کیو آر کد و صندوق فروشگاهی، کیف پول الکترونیکی برای کسب‌وکارها و سازمان‌ها، درگاه پرداخت هوشمند و… را بر اساس به‌روزترین فناوری‌های مالی دنیا ارائه می‌کند.

 کسب‌وکارهای آنلاین تاکنون میٰ‌توانستند به واسطه دیجی‌پی، کالاهای خود را به‌صورت قسطی به مشتریانشان بفروشند، اما به‌تازگی، دیجی‌پی امکان فروش قسطی بااعتبار دیجی‌پی را در اختیار فروشگاه‌های حضوری نیز قرار داده است.

 به‌این‌ترتیب علاوه بر فروش اعتباری آنلاین، فروشگاه‌های حضوری می‌توانند از طریق دستگاه کارتخوان دیجی‌پی، کیو آر کد و یا صندوق فروشگاهی، به مشتریانی که اعتبار یا وام دیجی‌پی را دارند، اجناس خود را به‌صورت قسطی بفروشند.

 مشتریان با خرید از این فروشگاه‌ها، چه به‌صورت آنلاین و چه به‌صورت حضوری، بااعتبار دیجی‌پی خود خرید می‌کنند.

 یکی دیگر از خدمات دیجی‌پی به کسب‌وکارها، وام تا سقف ۲ میلیارد تومان است که می‌تواند یک پشتوانه مالی قوی برای کسب‌وکارها باشد.

 همچنین دیجی‌پی درگاه پرداخت هوشمند خود را معرفی کرده که در آن درگاه‌های مختلف پرداخت بر اساس کیفیت و موفقیت تراکنش‌ها ارزیابی می‌شوند و بهترین درگاه به کاربران پیشنهاد می‌شود. این کار به کسب‌وکارها کمک می‌کند که شانس موفقیت و سرعت پرداخت‌های خود را افزایش دهند.

 به‌طورکلی این شرکت خدمات پرداخت خود را در چند بخش اصلی ارائه می‌دهد. اولین بخش شامل کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ است که می‌توانند با دریافت پذیرندگی از دیجی‌پی، امکان خرید اعتباری برای مشتریان خود را فراهم کنند. بخش دیگری از خدمات دیجی‌پی، سرویس‌های سازمانی است. سازمان‌ها می‌توانند از طریق دیجی‌پی به کارکنان خود اعتبار خرید از دیجی‌کالا و سایر فروشگاه‌های طرف قرارداد دیجی‌پی را بدهند تا کارکنان با ضمانت سازمان، بتوانند به‌صورت قسطی از فروشگاه‌ها خرید کنند و اقساط خود را به دیجی‌پی پرداخت کنند.

 همچنین کیف پول سازمانی دیجی‌پی این امکان را ایجاد می‌کند که سازمان بدون طی فرایندهای پیچیده بانکی، هزینه‌های جاری مانند هزینه ایاب‌وذهاب، پاداش، هدایا و… را به کیف پول سازمانی کارکنان واریز کنند.

 از سوی دیگر، کاربران می‌توانند با استفاده از کیف پول دیجی‌پی خریدهای خود از فروشگاه‌های طرف قرارداد با دیجی‌پی را با یک دکمه و بدون نیاز به رمز دوم و کارمزد انتقال پرداخت کنند. همچنین پرداخت‌هایی مانند بسته اینترنت، قبوض مختلف و… از طریق دارایی کاربر که در کیف پول دیجی‌پی قرار داده شده امکان‌پذیر است.

 در حال حاضر ده‌ها فروشگاه با اتصال به کیف پول دیجی‌پی، امکان پرداخت آسان با کیف پول دیجی‌پی را برای مشتریانشان فراهم کرده‌اند و در آینده نزدیک امکان خرید از بسیاری از کسب‌وکارها و فروشگاه‌های اینترنتی با کیف پول دیجی‌پی فراهم می‌شود.

 فروشگاه‌ها با امکان کش‌بک به کیف پول مشتری و همچنین ریفاند، وفاداری و امکان خرید مجدد مشتریان خود را افزایش می‌دهند.

 دیجی‌پی در سال گذشته توانسته است ۷.۵ همت اعتبار خرد به کاربران خود اعطا کند و در اعطای اعتبار، رشد ۲۰۰ درصدی را تجربه کرده است. سال گذشته تعداد بازدیدها از سایت دیجی‌پی به ۱۵۰ میلیون بازدید در سال رسید و نصب اپلیکیشن این سوپر اپ مالی نیز ۳۰ درصد رشد داشته است. در مجموع، بیش از ۲۰۰ هزار کاربر در سال ۱۴۰۲ وام خرد دریافت کرده‌اند و تنها در یک روز ۵۷ میلیارد تومان وام برای کاربران دیجی‌پی فعال شده است.

غرفه دیجی‌پی در نمایشگاه ایران ریتیل‌شو
معرفی سرویس‌های اشتراکی دیجی‌پی
غرفه دیجی‌پی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.