پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
چگونه نرمافزار دانا دسک ارتباطات داخلی بانکها را بهبود میبخشد؟
بانکداری موفق زمانی اتفاق میافتد که مشتریها و مراجعهکنندگان بانک از خدمات و پشتیبانی آن راضی باشند و کارشان در سریعترین زمان ممکن و بهراحتی انجام شده باشد. مهمترین و مؤثرترین ابزاری که بانک میتواند امور داخلی خود را برای ارائه پشتیبانی بهتری ارتقا دهد و خدمات پشتیبانی بهتری به مشتری اراده دهد، نرمافزار هلپ دسک است.
به گزارش روابط عمومی داناپرداز، نرمافزار Help Desk کاربردی و بهروز خدمات مشتریان را بهبود میبخشد، درآمد بانک را افزایش میدهد، مدیریت ارتباطات داخلی را ارتقا میدهد و مشتریهای راضیتری دارد. استفاده از هلپ دسک مانند یک سرمایهگذاری اساسی برای رضایت بلندمدت مشتریها است.
نرمافزار دانا دسک تیم پشتیبانی در بانکها را قادر میسازد تا با سرعت و کیفیت بالا به تیکتها پاسخ دهند و بهترین تجربه خدمات به مشتریان را عرضه کنند. تجربه خوب و مشتری راضی زمانی در بانک حاصل میشود که ارتباطات داخلی بانک هماهنگ شده و نظم داده شده باشند. دانا دسک این نظم و این هماهنگی را برای سیستم بانکی به همراه دارد و تیکتها بهدرستی و توسط نیروهای مشخص و مرتبط پاسخ داده میشوند.
سیستم تیکتینگ هلپ دسک
نرمافزار هلپ دسک با ماهیت سرعتبخشیدن و بالا بردن کیفیت پاسخگویی به مشتریان و حتی فرایندهای داخلی سازمانها طراحی شده است. در بانکها نرمافزار هلپ دسک اطلاعات را سازماندهی، تیکتها را دریافت و دستهبندی و گردش کار را در داخل بانکها تسهیل میکند. بسیاری از فرایندهای دستی حذف میشوند و عملاً کارکنان بانک و تیم پشتیبانی زمان بیشتری برای رسیدگی به سؤالات و مشکلات مشتریان و مراجعهکنندگان بانک دارند.
نرمافزار دانا دسک در بانکها چگونه کار میکند؟
نرمافزار تیکتینگ دانا دسک گردش کار را در بانک بهبود میبخشد و تیمها و نیروهای مربوطه در اولین فرصت بهصورت خودکار از تیکتهای خودآگاه میشوند و دیگر مشتری معطل نمیماند و گردش کار آسان و سریع انجام میشود.
- قدم اول؛ پایگاه دانش و دریافت تیکت: مشتری یا مراجعهکننده ابتدا به پایگاه دانشی که از طریق نرمافزار دانا دسک از پیش آماده کرده بودید، مراجعه میکند تا ببیند جواب سؤال خود را دریافت میکند یا نه. بیشتر وقتها مشتری پاسخ خود را در همان پایگاه دانش پیدا میکند؛ اما اگر پاسخ نگرفت، از کانالهای ارتباطی مختلف مثل چت آنلاین، ایمیل و شبکههای اجتماعی تیکت خود را ثبت میکند. این تیکتها بهصورت خودکار در دانا دسک ذخیره و در دستهبندی مشخصی قرار میگیرند.
- قدم دوم؛ دریافت اعلان: دانا دسک به تیم پشتیبانی از طریق کانال انتخابی مثل ایمیل و پیامک و حتی داشبورد اعضای تیم، اعلانی ارسال میکند تا از تیکت جدید با خبر شوند. حتی تیم میتواند بهصورت خودکار از طریق نرمافزار موقعیتی را ایجاد کند که وقتی تیکت را دید، به مشتری اعلام شود که تیکت در دست بررسی است. در این صورت مشتری از جریان کار بانکی خود با خبر است و حس اطمینان بیشتری دریافت میکند.
- قدم سوم؛ ارسال تیکت به تیم و پاسخ: گردش کار در نرمافزار دانا دسک خودکار است و تیکت باتوجهبه درخواست دستهبندی، به تیمی و نیروهایی ارسال میشود که تخصص کافی در پاسخگویی به سؤالات مشتری را دارند. در این صورت وقت بقیه تیمها گرفته نمیشود و مشتری هم پاسخ خود را زودتر دریافت میکند.
- قدم چهارم؛ آپدیت وضعیت تیکت: مرحله به مرحله وضعیت تیکت در دانا دسک قابل بهروزرسانی است. وقتی تیکتی پاسخ داده شود، وارد وضعیت بسته شده یا بررسی شده میشود و این برای بالا بردن کیفیت ارتباط داخلی بانک و وقت نیروها بسیار کاربرد دارد.
- قدم آخر؛ ذخیره تیکتها: وقتی تیکتی پاسخ داده شد ذخیره میشود تا اگر دوباره تیکت مشابه دریافت شد، خود نرمافزار بهصورت خودکار آن را پاسخ دهد و تیکت تکراری باری دیگر وارد چرخه نمیشود.
نرمافزار دانا دسک چگونه به ارتباطات داخلی بانکها کمک میکند؟
به کمک نرمافزار دانا دسک که از نرمافزار هلپ دسک قوی برای بانکها است، بانکها میتوانند تقویم کاری مشترک داشته باشند و یا در پاسخ به تیکتها همکاری کنند. دانا دسک تمام ابزارهای ضروری موردنیاز تیم پشتیبانی را یک جا در اختیار بانک میگذارد و او را از سیستمهای دیگر بینیاز میکند.
تقویمهای کاری مشترک
نرمافزار دانا دسک ماژولی دارد به نام تقویم کاری که به بانکها این امکان را میدهد، تقویمهای مشترک و تیمی بسازند. در این صورت تیمها با همکاری هم و به دور از ابهام و اتلاف وقت تیکتها را برنامهریزی میکنند و تداخلی هم در کارها به وجود نمیآید.
تعامل تیمی یکپارچه در بانک
با ابزار یادداشت دانا دسک، دیگر نیازی به ایمیل و نامهنگاری برای انجام امور خدمات پشتیبانی نیست. همه تعاملات داخلی و خارجی بانک بهراحتی در بستر دانا دسک صورت میگیرد و کاملاً نظارت بر تعاملات ممکن است.
همکاری تیمی روی تیکتها
افراد ببینند در بانک چه اطلاعاتی از مشتریها میخواهند و به کمک تیمها فیلدهای جدید بسازند و در فرمها قرار دهند تا وقتی کاربر خواست تیکتی را ثبت کند، آن اطلاعات را نیز پر کند و به ارتباطات داخلی بانک کمک بزرگی میشود.
مدیریت فعالیتها و جلسات
اگر هر جلسه کاری یا یادآوری تماسی برای انجام تیکت وجود داشت، آن را در قالب فعالیت در فرم تیکت در نرمافزار اضافه کنند و افراد مربوطه را با اعلانات و یادآورهای سایت با خبر کنند تا بهموقع به جلسات و تماسها برسند.
شیفت کاری
ساعت کاری بانک را برای ارائه خدمات پشتیبانی و محاسبه SLA تعیین کنند و در این صورت گردش کار بهتر و بدون مشکل انجام میشود.
چارت سازمانی و دسترسی افراد
بانک حاوی اطلاعات بسیار مهمی است و ارتباط و دسترسیها باید هوشمندانه صورت بگیرد. با دانا دسک چارت بانک را بهصورت سلسلهمراتبی تعریف کنند و مدیر واحدها را مشخص کنند. در نهایت کنترل دسترسیها را از طریق این چارت انجام بدهند.
دانا دسک روشی مؤثر در بهبود ارتباط با مشتریان و روابط داخلی بانکها
نرمافزار دانا دسک از راهکارهای آنلاین و یک نرمافزار Help Desk پیشرفته است که برای بانکها و دیگر سازمانهای کوچک و بزرگ در ایران بومیسازی شده است تا بتوانند باتوجهبه نوع بانکداری در ایران و نیاز مشتریها گردش کار خود را بهبود ببخشند و در کنار افزایش رضایت مشتری، ارتباطات داخلی بانکها را تقویت میکند.
دانا دسک همه ابزارها و امکانات ضروری را که به همکاری بهتر تیمی و ارائه تجربه پشتیبانی بهتر کمک میکند در اختیار بانکها و مؤسسات مالی قرار میدهد. این مؤسسات با چالشهای ارائه پشتیبانی یکپارچه، آن هم در مقیاس بالا مواجه هستند و بهترین روش برای تمرکز یکپارچه دادههای جمعآوریشده، گردش کار آسان و سریع و بالا رفتن امنیت دادهها و اطلاعات مشتری، نرمافزار دانا دسک است.
علاقهمندان میتوانند رایگان نسخه دانا دسک را دریافت کنند و از قابلیتهای آن بهرهمند شوند. افراد برای اطلاع از قیمتها و نسخهها و پشتیبانی بیشتر، با تیم پشتیبانی دانا دسک تماس بگیرند.