شورای هماهنگی بانکها ساعات کاری بانکها را تا پایان بهمنماه مشخص کرد.
بدین ترتیب ستاد بانکها از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۴ فعالیت میکنند. همچنین شعب بانکها در کل کشور از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ الی ۱۴ برای کارمندان و از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ برای مشتریان اعلام شده است.
ساعت کاری شعب بانکها در روزهای پنجشنبه نیز از ساعت ۷ تا ۱۳ برای کارمندان و از ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ برای مشتریان است.
این تصمیم باتوجهبه بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و با هدف مدیریت بهینه مصرف انرژی، حفظ پایداری شبکه سراسری برق و گاز کشور، تأمین آسایش آحاد مردم و عدم وقفه در خدمترسانی اتخاذ شده است.