پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی تأکید کرد / مشتریمداری نیازمند آموزش و اصلاح رویکردهاست
علی بنیادی نائینی در هشتمین هفته از پویش فناورانه «سهشنبههای نوآورانه صنعت بیمه» از افزایش طرحهای نوآورانه شرکتهای بیمه در راستای ارائه خدمات نوین با هدف افزایش رضایت مشتریان صنعت بیمه خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در این نشست معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی با اعلام این خبر گفت: «خوشبختانه شرکتهای بیمه طرح های نوآورانه خوبی در حوزه صدور و خدمات پس از فروش (پرداخت خسارت) داشتهاند و این نشان از درک خوب صنعت بیمه از نقش حمایتی خود به خصوص در حوادث دارد و همواره در تلاش هستند با رعایت تسهیل فرآیند های صدور و پرداخت خسارت، میزان رضایت ذینفعان صنعت بیمه را افزایش دهند.»
او توجه به شاخص های مشتریمداری از سوی شرکتهای بیمه و تلفیق آن با فناوریهای نوین اطلاعات و ارتباطات را از اقدامات خوب صنعت بیمه دانست و افزود: «پیادهسازی نظام مشتریمداری مستلزم اصلاح رویکردهای سازمانی و آموزش کارکنان و شبکه فروش است.»
عضو هیئت عامل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تقدیر از نوآوری سازمانی شرکت بیمه تعاون با ارائه طرح تاوینو (گارانتی رضایت مشتریان)، سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان با سیستمهای مدیریتی کارکنان را رمز موفقیت شرکتهای پیشرو در خدمترسانی به بیمهگزاران دانست و گفت: «در دنیا همکاری نزدیک شرکتهای بیمهگر با شرکتهای فناور باعث شاهکارآفرینی شده و باید این تجربیات موفق را بومیسازی کرده و در صنعت بیمه کشور پیادهسازی کنیم.»
او در ادامه با استقبال از طراحی پهپاد هوشمند توسط شرکت دانشبنیان آسمان سرخ آدینه و کارایی آن در صنعت بیمه گفت: «یکی از اهداف پویشهای فناورانه سهشنبههای نوآورانه صنعت بیمه ایجاد فضایی برای تعامل و معرفی محصولات دانشبنیان به شرکتهای بیمه است که این پهپاد میتواند نمونهای از آنها باشد.»