راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد ماشین استارتاپ ناب بانکی ایران برگزار می‌شود / ایده‌هایتان را رو کنید

«اگر شما هم ایدهای در حوزه بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت دارید که گمان میکنید میتواند مبنای شکلگیری یک کسب و کار نو باشد، یا اگر علاقه‌مند به آشنایی با متد استارتاپ ناب برای بکارگیری آن در این حوزه هستید، این رویدادی برای شماست»

رویداد ماشین استارتاپ ناب (Lean Startup Machine) که کارگاهی سه روزه در زمینه ایجاد یک کسب و کار موفق است، به عنوان یکی از بخش‌های جنبی چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با رویکرد تخصصی در حوزه کاربردهای مالی، بانکی و پرداخت الکترونیک برگزار می‌شود.

تیمهای برگزیده در این رویداد که با همکاری پژوهشکده پولی و بانکی و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا برگزار می‌شود، علاوه بر دریافت جوایز ارزنده، فرصت حضور رایگان در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت و ارائه ایده‌های خود در طول همایش به مدیران و کارشناسان بانکی را خواهند یافت، و همچنین از آنان در مراسم اختتامیه جشنواره دکتر نوربخش در مراسم اختتامیه همایش تقدیر خواهد شد.

lean-startup-machine-way2pay-index-93-10-14

ماشین استارتاپ ناب (Lean Startup Machine) کارگاهی سه روزه در زمینه ایجاد یک کسب‌وکار موفق است. بیشتر شرکت‌های جدید شکست می‌خورند چرا که چیزی می‌سازند که کسی نمی‌خواهد. LMS یک فرآیند را به شرکت‌کنندگان می‌آموزد؛ فرایند کشف این نکته که چه محصولی در بازار موفق خواهد بود و کدام موفق نخواهد شد. LSM یک تجربه آموزشی ۴۸ ساعته و فراگیر است، کنفرانس یا هکاتون هم نیست. در سال ۲۰۱۴ حدود ۳۰۰ LSM در سراسر جهان برگزار خواهد شد، از سیدنی تا سن‌فرانسیسکو، از برلین تا نیویورک.

از جمله موضوعات پیشنهادی این رویداد که نخستین دوره آن در ایران، اردیبهشت سال جاری برگزار شد، می‌توان به سیستم‌های پرداخت خرد، پرداخت موبایل، سهولت کاربری فرایندهای بانکی، ترفندهای امنیتی، ارزش افزوده خدمات بانکی، پول‌های نوپدید و شیوه‌های نوین بانکداری، سیستم‌های پرداخت مجازی، احراز هویت و اعتبارسنجی در فضای مجازی، مدیریت، افزایش وفاداری مشتریان بانکی، مدیریت صف تراکنش‌ها و … اشاره کرد.

این رویداد در روزهای اول تا سوم بهمن در محل مجموعه فرهنگی – ورزشی تلاش برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کارگاه‌ها به سایت این رویداد با آدرس www.leanstartupmachine.ir مراجعه کنید.

منبع: دبیرخانه چهارمین همایش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.