راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین رویداد برند کارفرمایی ۲۶ آذرماه برگزار می‌شود

دومین رویداد برند کارفرمایی که از سلسله رویدادهای کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار است، برای دومین سال متوالی روز ۲۶ آذر با حضور متخصصان برند کارفرمایی، منابع انسانی، ارتباطات و برند، مارکتینگ، مدیران عامل برگزار می‌شود.

این رویداد با هدف بررسی استراتژی‌های پیاده‌سازی و تقویت برند کارفرمایی در شرکت‌ها، چالش‌ها، الزامات و فرصت‌های سازمان‌ها برای ساخت، تقویت و حفظ برند کارفرمایی، انتقال تجربه و واکاوی مفاهیم کاربردی و کلیدی در این زمینه، تجربه همکاری دیجیتال و تجلیل از مدیران پیشکسوت و تأثیرگذار کسب‌وکاری کشور در حوزه منابع انسانی و فرهنگ سازمانی برگزار می‌شود.

دومین رویداد برند کارفرمایی تلاش می‌کند مدیران مرتبط با حوزه منابع انسانی و برند کارفرمایی در کسب‌وکارهای گوناگون ایرانی ازجمله اکوسیستم نوآوری کشور را گرد هم آورد و شرایطی را فراهم کند تا بهترین و مؤثرترین تجربه‌ها به اشتراک گذاشته شوند. مخاطبان رویداد برند کارفرمایی همه افرادی هستند که در یک سازمان دغدغه منابع انسانی دارند؛ ازجمله بنیان‌گذاران و مدیران ارشد شرکت‌ها.

جزئیات بیشتر و نحوه حضور در رویداد برند کارفرمایی به‌زودی اعلام می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.