راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک آینده امکان پذیر شد

کاربران سامانه نوین پرداخت اقساط تسهیلات بانک آینده، از این پس قادر خواهند بود، اقساط تسهیلات خود را به شیوه اینترنتی پرداخت کنند. این امکان، در جهت راحتی مشتریان، افزایش دسترسی آن‌ها به خدمات بانکداری الکترونیکی، کاهش سفرهای درون‌شهری و مراجعه به شعب و کمک به بهبود محیط زیست، از طریق سیستم بانکداری اینترنتی بانک آینده فراهم شده است.

 بر این اساس، مشتریان این بانک می‌توانند با مراجعه به تارگاه رسمی بانک آینده به نشانی www.ba۲۴.ir و یا سامانه اینترنتی loan.ba۲۴.ir نسبت به مشاهده وضعیت تسهیلات خود و پرداخت آن اقدام نمایند.

 گفتنی است؛ برای استفاده از این خدمت، مشتریان پس از مراجعه به این سامانه، می‌توانند با ورود شماره تسهیلات یا کدملی و شماره‌حساب خود، اطلاعات تسهیلات مورد نظر را در زمینه‌هایی نظیر: مانده بدهی، مانده جریمه و… مشاهده نموده و سپس از طریق درگاه پرداخت اینترنتی و کلیه کارت‌های عضو شبکه شتاب، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر اقدام نمایند. این در حالی است که در صورت ثبت اطلاعات تماس مشتری در سیستم متمرکز بانک آینده، پس از وصول اقساط، پیامک تأیید پرداخت ارسال خواهد شد.

 کاربران می‌توانند از طریق همین سامانه، «شماره حساب»، شماره پایاو شماره کارت متصل به تسهیلاتِ خود را دریافت نمایند و در صورت تمایل به استفاده از بستر الکترونیکی پایا بین‌بانکی یا کارت‌به‌کارت شتابی، نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام نمایند. هم‌چنین به‌منظور جلوگیری از تعلق جریمه به تسهیلات، کاربران باید حداقل ۲۴ ساعت قبل از سررسید، نسبت به پرداخت اقساط تسهیلات خود اقدام نمایند.

 مشتریان می‌توانند برای اطلاع از شماره کارت پرداخت تسهیلات یا آخرین مانده بدهی خود، با مرکز ارتباط ۲۴ ساعته بانک آینده به شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

منبع: بانک آینده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.