پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
صنعت بانکداری به سمت بانکداری بدون بانک میرود / بانک ملی خودش را سازگار میکند
همایش بازاریابی و تجهیز منابع با حضور عبدالناصر همتی مدیر عامل، جمال دامغانیان و سید ولیاله فاطمی اردکانی اعضای هیأت مدیره، تنی چند از مدیران ارشد بانک و مسئولان و کارشناسان بازاریابی بانک در سالن همایش حافظ برگزار شد.
دکتر همتی در ابتدای سخنان خود با اشاره به رقابت ناسالم بانکها در زمینه نرخ سود بانکی بیان داشت: با کمک بانک مرکزی ضمن ساماندهی نرخ سود بانکی، رقابت سالم میان بانکها به وجود خواهد آمد.
به گفته وی، دارا بودن ۳۴۰۰ شعبه و بیش از ۴۲ هزار نفر نیروی انسانی در سراسر کشور یک مزیت رقابتی برای بانک ملی ایران است که میتواند موجب ارتقای بانک و افزایش سهم بازار شود.
در ادامه همایش دامغانیان با تاکید بر ضرورت ارتقای سطح مشتریمداری و بازاریابی بیان داشت: در بحث بازاریابی باید به سمتی حرکت کنیم که علاوه بر عبور از بازاریابی سنتی بتوانیم خلق خدمت و محصول کنیم.
فاطمی اردکانی عضو دیگر هیأت مدیره در ابتدا با طرح سوالی مبنی بر اینکه آینده بانکداری با وجود رشد سریع فناوری در بین مردم و با ظهور شبکههای اجتماعی چه خواهد بود، به تشریح مسائل پیرامون آن پرداخت.
وی با بیان اینکه در آینده، صنعت بانکداری به سمت بانکداری بدون بانک خواهد رفت، اظهار داشت: لازم است تصمیمگیریهای ما در این راستا باشد تا در آینده حرفی برای گفتن داشته باشیم.
عضو هیأت مدیره پیشگامی بازار، ارائه خدمات مشتری محور با کیفیت بالا، ارتقای سودآوری، کارآمد کردن شبکه بینالمللی، افزایش بهرهوری، تبدیل بانک به سازمانی چابک و انعطافپذیر و ارتقای سطح توسعه منابع انسانی را از اهداف استراتژیک بانک ملی ایران عنوان کرد.
روحاله لهرابیان مدیر امور اعتباری نیز در این همایش بیان داشت: سنجش شرایط محیطی و درک نیاز مشتریان و ارائه یک نسخه مفید برای آنها، از اصول اساسی مشتریمداری است.
منبع: بانک ملی