پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
صنعت بانکداری به سمت بانكداری بدون بانک میرود / بانک ملی خودش را سازگار میکند
همايش بازاريابي و تجهيز منابع با حضور عبدالناصر همتي مدير عامل، جمال دامغانيان و سيد ولياله فاطمي اردكاني اعضاي هيأت مديره، تني چند از مديران ارشد بانك و مسئولان و كارشناسان بازاريابي بانك در سالن همايش حافظ برگزار شد.
دكتر همتي در ابتدای سخنان خود با اشاره به رقابت ناسالم بانكها در زمينه نرخ سود بانكي بيان داشت: با كمك بانك مركزي ضمن ساماندهي نرخ سود بانكي، رقابت سالم ميان بانكها به وجود خواهد آمد.
به گفته وي، دارا بودن 3400 شعبه و بيش از 42 هزار نفر نيروي انساني در سراسر كشور يك مزيت رقابتي براي بانك ملي ايران است كه ميتواند موجب ارتقاي بانك و افزايش سهم بازار شود.
در ادامه همايش دامغانيان با تاكيد بر ضرورت ارتقاي سطح مشتريمداري و بازاريابي بيان داشت: در بحث بازاريابي بايد به سمتي حركت كنيم كه علاوه بر عبور از بازاريابي سنتي بتوانيم خلق خدمت و محصول كنيم.
فاطمي اردكاني عضو ديگر هيأت مديره در ابتدا با طرح سوالي مبني بر اينكه آينده بانكداري با وجود رشد سريع فناوري در بين مردم و با ظهور شبكههاي اجتماعي چه خواهد بود، به تشريح مسائل پيرامون آن پرداخت.
وي با بيان اينكه در آينده، صنعت بانكداري به سمت بانكداري بدون بانك خواهد رفت، اظهار داشت: لازم است تصميمگيريهاي ما در اين راستا باشد تا در آينده حرفي براي گفتن داشته باشيم.
عضو هيأت مديره پيشگامي بازار، ارائه خدمات مشتري محور با كيفيت بالا، ارتقاي سودآوري، كارآمد كردن شبكه بينالمللي، افزايش بهرهوري، تبديل بانك به سازماني چابك و انعطافپذير و ارتقاي سطح توسعه منابع انساني را از اهداف استراتژيك بانك ملي ايران عنوان كرد.
روحاله لهرابيان مدير امور اعتباري نيز در اين همايش بيان داشت: سنجش شرايط محيطي و درك نياز مشتريان و ارائه يك نسخه مفيد براي آنها، از اصول اساسي مشتريمداري است.
منبع: بانک ملی