راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزاری رویداد ماشین استارتاپ ناب در کنار چهارمین همایش بانکداری الکترونیک

رویداد ماشین استارتاپ ناب (Lean Startup Machine) که کارگاهی سه روزه در زمینه ایجاد یک کسب و کار موفق است، به عنوان یکی از بخش‌های جنبی چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار می‌شود.

داود رحیمیان مدیر توسعه کسب و کار و خدمات علمی پژوهشکده پولی و بانکی با اعلام این خبر گفت: دوره دوم این رویداد در ایران که در عرصه جهانی توسط شرکت‌هایی مثل سرمایه‌گذاری مایکروسافت و بلومبرگ حمایت می‌شود با تمرکز بر کشف نوآوری‌ها و ایده‌های خلاقانه در زمینه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به عنوان یکی از بخش‌های جنبی همایش چهارم برگزار می‌شود.

او در ادامه گفت: هدف از برگزاری این رویداد، ایجاد بستری مناسب برای تعامل میان جوانان و فارغ‌التحصیلان علاقه‌مند به حوزه فناوری اطلاعات و کارشناسان صنعت بانکی و بانکداری الکترونیک کشور است. امیدواریم تا در این فضای ارتباطی با طرح چالش‌های موجود در صنعت بانکداری کشور از سوی متخصصان این حوزه و در پی آن ارائه ایده‌های خلاقانه از سوی جوانان، خونی تازه به رگ‌های شبکه بانکی کشور تزریق شود.

رحیمیان با بیان این نکته که این رویداد با همکاری پژوهشکده پولی و بانکی و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا برگزار می‌ شود خبر داد: از برگزیدگان این رویداد سه روزه، در جشنواره دکتر نوربخش که به نوعی مراسم اختتامیه همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به شمار می‌رود تقدیر به عمل خواهد آمد.

رویداد ماشین استارتاپ ناب یکی از رویدادهای خانواده شبیه‌ساز کسب و کار نوپاست که در سطح بین المللی برگزار می‌شود. این رویداد کارگاهی سه روزه است برای کشف این نکته که چه محصولی در بازار موفق خواهد بود و کدام موفق نخواهد شد. افرادی که در این رویداد شرکت می‌کنند ایده جدید کسب و کار خود را با مشتریان اعتبار سنجی می‌کنند، پیش از آنکه آن را بسازند، از بازخورد مشتریان استفاده می‌کنند تا به سوی فرصت‌های جدید چرخش کنند.

در معرفی این رویداد جهانی آمده است: بسیاری از برندگان ماشین استارتاپ ناب در همان زمان برگزاری، شروع به درآمدزایی کرده‌اند. هدف از این رویداد این است که به شرکت‌کنندگان بیاموزد چطور پیش از شروع به سرمایه‌گذاری و پیاده‌سازی ایده‌های خود در حوزه‌های پر ریسک و نوآورانه و فاقد تجربه قبلی، آن را از نظر پذیرش توسط مصرف‌کننده نهایی و بازار، اعتبار‌سنجی کنند.

 منبع: دبیر خانه همایش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.