راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانکداری الکترونیک زیر ذره‌بین پژوهشکده پولی و بانکی

گزارش‌های پشتیبان عنوان بخشی است که به تازگی در پایگاه اطلاع‌رسانی چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت قرار گرفته است. در این بخش با هدف واکاوی اکوسیستم بانکداری در ایران، تبیین فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی نظام بانکی ایران مطالبی ارائه خواهد شد.

  به گزارش دبیرخانه، در بخش «گزارش‌های پشتیبان» که تولید محتوای آن توسط کمیته علمی همایش صورت می‌گیرد، با تاکید بر نقش فرصت‌ساز فناوری اطلاعات برای دستیابی به ایده‌هایی نو جهت طرح در همایش به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهایی که فرصت گردهم آمدن نخبگان بانکی کشور را فراهم می‌کند، گزارش‌هایی ارائه خواهد شد.

محورهای موضوعی چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت از جمله واژگان کلیدی مورد نظر در انتخاب این گزارش‌ها به شمار می‌روند. در گزارش‌های مزبور همچنین، به اتکای تحقیقات مشاورین معتبر مالی جهانی در این حوزه مانند McKinsey، EY، PWC، Deloitte، KPMG، Gartner مهم‌ترین کلان‌روندهای اقتصادی، مالی و بانکی در جهان بازنشر می‌شود. گزارش‌های مذکور تا زمان برگزاری همایش به تدریج بر روی تارنمای پژوهشکده پولی و بانکی منتشر خواهند شد.

اولین گزارش از این مجموعه با محوریت «کلان روندهای بانکداری» را با موضوعاتی چون مهندسی شعب بانکی، ظهور رقبای غیر بانکی در عرصه دسترسی به نظام پرداخت و مزیت‌های بانکداری همراه را اینجا بخوانید.

منبع: دبیر خانه همایش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.