راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دانشگاه خاتم و اینوستوران برای توسعه فعالیت‌های علمی و پژوهشی همکاری می‌کنند

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه خاتم و سکوی تأمین مالی جمعی اینوستوران منعقد شد.

دانشگاه خاتم و سکوی تأمین مالی جمعی اینوستوران در راستای توسعه فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی در حوزه مدیریت و ارتقاء دانش و تخصص سرمایه‌های انسانی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی اینوستوران، این تفاهم‌نامه همکاری روز دوشنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ میان محمدمهدی سالاری، مدیرعامل سکوی تأمین مالی اینوستوران؛ بهاءالدین شریعت، معاون آموزشی و پژوهشی؛ احمد محمودیان، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه خاتم، به امضا رسید.

در این سند، بر ۱۲ محور همکاری تأکید شده است که ازجمله آن می‌توان به تشکیل و فعال‌سازی هسته پژوهشی مشترک میان اینوستوران و گروه‌های آموزشی مشترک دانشگاه خاتم اشاره کرد.

اینوستوران و دانشگاه خاتم در این همکاری بر اشتراک‌گذاری دانش برای استفاده از ظرفیت‌های موجود و تسهیل فرایند تأمین مالی جمعی، تفاهم کردند.

همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمندسازی مشترک برای دانشجویان و محققان، تعریف و اجرای طرح‌های پژوهشی در قالب ارتباط با صنعت و نیز اجرای طرح‌های تحقیقاتی، تألیف یا ترجمه کتب و تنظیم مقاله‌های مشترک، به‌عنوان محورهای همکاری در این تفاهم‌نامه آمده است.

ارائه مشاوره‌های علمی- پژوهشی، برگزاری نمایشگاه، همایش‌ها، نشست‌های علمی و دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی باهدف ارتقاء سطح علمی- پژوهشی دو طرف تفاهم‌نامه، از دیگر محورهای همکاری در این سند است.

معرفی دانشجویان به‌عنوان کارآموز به اینوستوران و ارائه طرح‌های سرمایه‌پذیری اینوستوران به شبکه دانشگاه خاتم و همچنین همکاری در حوزه مطالعات بازار، از دیگر موارد مورد تأکید در این سند همکاری است.

در این راستا مقرر شد هسته پژوهشی مشترک برای برنامه‌ريزی و هماهنگی‌های لازم درباره موضوعات موردتفاهم دو طرف تشکیل شود.

افراد جهت کسب جزئیات بیشتر می‌توانند به این آدرس مراجعه کنند.

منبع اینوستوران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.