راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جشنواره فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف با حمایت ارتباط فردا برگزار شد

جشنواره فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف که شامل کنفرانس سالیانه، نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های فارغ‌التحصیلان، گردهمایی بزرگ سالیانه و جشن چهلمین سال دانش آموختگی دوره پنجم دانشگاه صنعتی شریف بود، از تاریخ 23 لغایت 25 مهر ماه 1393 برگزار شد.

شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا به منظور حمایت از جامعه علمی و قدردانی از استادان و دانش‌آموختگان، ضمن حمایت از این رویداد، با برپایی غرفه، آخرین خدمات و محصولات خود از جمله سینما کارت، سامانه هدف، همراه کارت و… را در معرض نمایش قرار داد.

Efarda-sharif-Index-way2pay-93-09-12

در این مراسم شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا در محل غرفه خود مسابقه‌ای با عنوان «انتخاب نابغه فردا» برگزار نمود که در آن به دارنده کمترین عدد اردیش در دانشگاه جایزه‌ای تعلق می‌گرفت.

Efarda-sharif-Index-way2pay-93-09-12a

(شایان ذکر است به فاصلهٔ نفر شرکت کننده در مسابقه با ریاضیدان معروف مجارستانی«پاول اردیش»، در شبکه همکاری در نوشتن مقالات علمی، اردیش نامبر (Erdos Number) می‌گویند. که این عدد از طریق QR‌های مندرج در فرم مخصوص مسابقه قابل محاسبه بود.)

در پایان مراسم لیست تمام افراد متقاضی به همراه مشخصات آن‌ها برای شرکت در مسابقه جمع‌آوری شد. پس از چند روز بررسی، دکتر محمد امین فضلی به عنوان نفر برتر با کمترین عدد اردیش انتخاب شد که در محل ساختمان شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا واقع در پارک فناوری پردیس از ایشان تقدیر شد.

منبع: تجارت الکترونیکی ارتباط فردا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.