راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان نصب انواع سیستم‌های کاربردی سازمان‌ها در کیف پول الکترونیکی بانک شهر

معاون فناوری اطلاعات بانک شهر از امکان نصب انواع سیستم‌های کاربردی سازمان‌ها و شرکت‌ها در کیف پول الکترونیکی بانک شهر خبر داد. مهندس عبدالرضا گلزاری با اشاره به ویژگی‌های بارز کیف پول الکترونیکی، اظهار کرد‌: این کارت‌ها عمدتاً دارای عکس بوده و در بسیاری موارد مانع سوءاستفاده افراد غیرمجاز در به‌کارگیری این کارت‌ها در پذیرنده‌های عمومی می‌شود.

وی افزود‌‌: به دلیل برخورداری از فنّاوری تراشه هوشمند‌، امکان نصب انواع سیستم‌های کاربردی سازمان‌ها و شرکت‌ها از قبیل خدمات رفاهی ویژه، در این کارت‌ها پیش‌بینی‌شده و وجود دارد.

گلزاری با بیان این‌که این نوع کارت‌ها علاوه بر ویژگی‌های کارت‌های متعارف بانکی، امکان پرداخت تماسی و غیر تماسی (Tap & Go) را نیز دارند، تصریح کرد: بالغ‌بر چندین میلیون دستگاه پذیرنده در سطح کشور به‌عنوان سرمایه ملی وجود دارد که امکان پذیرش این نوع کارت‌ها را دارند.

معاون فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به وضعیت فضاهای پذیرندگی این کارت‌ها، خاطرنشان کرد: فضاهای پذیرندگی کارت‌ها بسیار متنوع بوده و مهندسی مالی و ایجاد ارزش‌افزوده برای مشتریان از قابلیت‌های آن است. به گفته گلزاری‌، کیف پول الکترونیکی بر روی رسانه‌های مختلف کارت، تلفن همراه و غیره قابل تعمیم است.

وی با بیان این‌‌که بر اساس مهندسی مالی صورت گرفته‌، کارت شهروندی برای همه حوزه‌های خدمات شهری در سراسر کشور قابل‌استفاده است‌، گفت: بانک شهر برای حمایت از این حرکت ملی اعلام آمادگی کرده است و همه شرکت‌های خصوصی که در حوزه توسعه فضای پذیرندگی کیف پول الکترونیکی و پول خرد قدم برمی‌دارند مشمول این اقدام هستند.

منیع: بانک شهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.