راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تقدیر و تشکر از روابط عمومی و بازرسی بانک ملی

در پی درج مطلبی با عنوان «وقتی یک کارمند شبکه بانکی را بی‌استفاده می‌کند» روابط عمومی بانک ملی در اقدامی شایسته و درخور تقدیر به این مسئله رسیدگی کرد.

در این خصوص بعد از پیگیری ماجرا از سوی مدیرکل روابط عمومی بانک ملی مقرر شد صبح روز جاری این موضوع با حضور دو تن از مدیران روابط عمومی به همراه یک بازرس حوزه مدیریت این بانک، در محل شعبه مورداشاره، بررسی و رسیدگی شود.

بعد از حضور در شعبه و تشریح ماجرا، مدیریت محترم و معاون شعبه مذکور ضمن پذیرش قصور در ارائه خدمت، قول جلوگیری از وقوع مسائلی ازاین‌دست برای سایر مشتریان این بانک را دادند.

مدیران روابط عمومی نیز ضمن دلجویی، بر آمادگی خود برای پیگیری سریع هرگونه مشکل در ارائه خدمات به مشتریان بانک ملی تأکید کردند.

بازرس حوزه مدیریت و شعبه مرکزی بانک ملی نیز با تأکید بر لزوم تقدیر از مشتریانی که مشکلات و نقایص را به این بانک منعکس می‌کنند، آمادگی آن مجموعه برای رسیدگی و پیشگیری از مسائل مرتبط با این بانک را اعلام کرد.

ازاین‌رو به‌حکم انصاف و اخلاق حرفه‌ای جا دارد از جدیت و شیوه پیگیری موضوع و تکریم مشتری از سوی روابط عمومی و بازرسی بانک ملی ایران قدردانی و سپاسگزاری ویژه شود.

 منبع: هفته‌نامه عصر ارتباط؛ شماره 684

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.