اولین دوره مسابقات دارت «گرامیداشت هفته بانکداری» در روزهای پنجشنبه و جمعه 29 و 30 شهریورماه در مجموعه ورزشی شهید کشوری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت پویا، این مسابقات در دو دور رفتوبرگشت و در دو بخش جداگانه بانوان و آقایان به میزبانی شرکت پویا تدارک دیدهشده که بازیهای دور رفت در شهریورماه همزمان با هفته بانکداری برگزار شد و مسابقات دور برگشت در آذرماه همزمان با چهل و دومین سالگرد تأسیس شرکت پویا برگزار میشود.

هدف از برگزاری این مسابقات تکریم مشتریان به مناسبت گرامیداشت «هفته بانکداری اسلامی» و بالا بردن روحیه تعامل و نشاط بیشتر سرمایههای ارزشمند انسانی بانکها و شرکت پویا در فضایی سالم و پرانرژی ضمن حمایت از روحیه ورزشکاری و ورزشهای همگانی، تأکید و آشنایی بیشتر با رشته پرطرفدار دارت است.

در این مسابقات درمجموع 29 تیم از بانکهای ملی ایران، ملت، سپه، رفاه کارگران، تجارت و شرکت پویا در این مسابقات به رقابت پرداختند.
در بازیهای دور رفت بخش بانوان تیمهای رفاه 1، پژواک پویا، امید پویا، رفاه 3 و در بخش آقایان تیمهای رعد پویا، سامانههای مدیریت سازمانی سپه، پیشتازان ملی و گردباد پویا به ترتیب رتبههای اول تا چهارم را کسب کردند.

نتایج نهایی این مسابقات پس از انجام بازیهای دور برگشت در آذرماه با احتساب نتایج دور رفت مشخص و اعلام خواهد شد.
