راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بعد از USSD حالا آسان پرداخت دستگاه‌های کارت‌خوان بی‌سیم را هدف گرفته است

آسان پرداخت پرشین نسل جدید دستگاه‌های کارتخوان بی‌سیم را به صورت انبوه وارد بازار می‌کند.

مهدی شهیدی قائم مقام مدیرعامل شرکت آسان پرداخت پرشین با بیان این خبر گفت: «از چهار سال پیش که نخستین دستگاه‌های کارت‌خوان بی‌سیم وارد بازار ایران شد تا کنون سرمایه‌گذاری جدی و اثرگذاری در این رابطه از سوی شرکت‌های پرداخت الکترونیکی انجام نگرفته است. این در حالی است که گسترش استفاده از این پوز‌ها می‌تواند کمک فراوانی به افزایش امنیت کاربران داشته باشد.»

وی افزود: «یکی از دلائل عدم استقبال پی‌اس‌پی‌ها از دستگاه‌های کارت‌خوان بی‌سیم، کیفیت نه چندان مناسب سرویس‌های اپراتوری تلفن همراه بود. در واقع فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب برقراری ارتباطات برای دستگاه‌های کارت‌خوان بی‌سیم که مبتنی بر سیم‌کارت هستند، کاربران را ناراضی می‌کرد و این نارضایتی نیز به پای شرکت‌های پی‌اس‌پی نوشته می‌شد. از این رو شرکت‌های خدمات پرداخت الکترونیکی چندان تمایلی به سرمایه‌گذاری بر روی این پوز‌ها نداشتند.»

شهیدی ادامه داد: «با ارائه خدمات ۳ جی در واقع ما شاهد افزایش ظرفیت زیرساختی در شبکه هستیم و همین اتفاق باعث شد سطح خدمات بر بستر جی‌پی‌آر‌اس هم بهبود پیدا کند. تاثیر این بهبود را به وضوح در عملکرد بهتر پوزهای بی‌سیم مشاهده می‌کنیم.»

قائم مقام مدیرعامل آسان پرداخت پرشین با اشاره به سرمایه‌گذاری سنگین این شرکت روی دستگاه‌های کارت‌خوان بی‌سیم نسل جدید گفت: «ما با استفاده از این فرصت و با هدف افزایش سطح امنیت کاربران دستگاه‌های کارت‌خوان خصوصا در کسب و کارهایی که نیاز به سیار بودن دستگاه‌های کارتخوان دارند، تعداد زیادی از دستگاه‌های کارت‌خوان بی‌سیم جدید را تهیه کرده‌ایم که به مرور وارد بازار خواهد شد.»

وی افزود: «تمام مراحل تست‌های فنی و امنیتی این پوز‌ها انجام شده است و متقاضیان می‌توانند برای دریافت این پوز‌ها که دارای بالا‌ترین و به‌روز‌ترین استانداردهای امنیتی هستند، اقدام کنند.»

منبع: آسان پرداخت پرشین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.