راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انتخاب شاهین جوانمردی، قائم‌مقام شرکت فناپ تک، به‌عنوان عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق

نوبت دوم مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با دستور جلسه انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه و بازرسان اصلی و علی‌البدل این اتاق، در روز دوشنبه 19 شهریورماه 1403 در محل سالن جلسات طبقه هشتم اتاق ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فناپ تک، شاهین جوانمردی، قائم‌مقام و نایب رئیس هیئت‌مدیره شرکت فناپ تک، در انتخابات هیئت‌رئیسه شرکت کرده و با کسب 87 رأی از 149 رأی مأخوذه، به‌عنوان عضو هیئت‌رئیسه این اتاق انتخاب شد.

با توجه به این‌که عراق به‌عنوان مهم‌ترین مقصد صادراتی و شریک تجاری ایران محسوب می‌شود، عضویت در این اتاق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از بین ‌رفتن زیرساخت‌های این کشور طی جنگ‌های متمادی، نیاز عراق را به تجهیزات و خدمات مهندسی دوچندان کرده است، این مسئله موجب شده است تا صادرات به عراق روزبه‌روز موردتوجه تعداد بیشتری از شرکت‌های ایرانی قرار گیرد و ارزآوری بسیاری برای کشور عزیزمان ایران به همراه داشته باشد.

اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق، با تکیه‌بر دانش و تجارب اعضا، می‌تواند در رفع موانع بازرگانی نقش مهمی ایفا کرده و در راستای توسعه صادرات به کشور عراق، به بخش خصوصی کمک شایانی کند. حضور جوانمردی، بدون شک می‌تواند در راهگشایی صادرات محصولات حوزه دانش‌بنیان، دیجیتال و فناوری ارتباطات و اطلاعات کمک به سزایی کند.

منبع فناپ‌تک
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.