راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تقدیر دبیر کنفرانس بین‌المللی ایکوبیگ از بانک دی

دبیر کنفرانس بین‌المللی صنعت بانکداری و اقتصاد جهانی از حضور مدیران و کارشناسان بانک دی در این کنفرانس و حمایت بانک از برگزاری اجلاس دوم ایکوبیگ تقدیر کرد.

دکتر جلال رسول‌اف در نامه‌ای به دکتر احمد شفیع‌زاده – مدیرعامل بانک دی – از مشارکت و همکاری بانک در برگزاری این کنفرانس قدردانی کرد.

در متن این تقدیرنامه آمده است: «حضور یکدل 23 بانک و موسسه اعتباری دولتی و خصوصی، در برگزاری این کنفرانس، نمایش بسیار شکوهمندی از یک عزم مشترک در جهت ارزش‌آفرینی برای مشتریان، سهامداران، کارکنان و مجموعه ذی‌نفعان نظام بانکی، تلقی شد و بدون تردید آثار مثبت و هم‌افزای آن در همکاری‌های استراتژیک بانک‌ها در حوزه‌های مختلف علمی، تخصصی و اجرایی، خود را بیشتر نمایان خواهد کرد.»

رسول‌اف ابراز امیدواری کرده است که خداوند منان توفیق دهد تا با همکاری کامل همه موسسات اعتباری و بانک‌های دولتی و خصوصی و با جلب بیشتر همکاری‌های بین‌المللی، شاهد برگزاری هرچه کیفی و موثرتر کنفرانس سوم باشیم.

دومین کنفرانس بین‌المللی صنعت بانکداری و اقتصاد جهانی (ایکوبیگ) با محورهای «فرصت‌ها و تنگناهای نظام بانکی و تحولات اقتصادی» و «تامین منابع مالی خارجی؛ توسعه اقتصادی و نظام بانکی» در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، ۲۹ و ۳۰ مهرماه برگزار ‌شد.

در این کنفرانس موضوعات تحولات پیش‌روی نظام بانکی، نگرش تحول‌گرا؛ ضرورت توسعه نظام بانکی، نقش بانکداری اسلامی در تحولات اقتصادی و سرمایه‌گذاری خارجی و توسعه اقتصادی با حضور سخنرانان داخلی و خارجی بررسی ‌شد.

علاوه بر جمعی از مدیران و کارشناسان بانک دی و نیز مدیران بانک‌های دولتی و خصوصی در این کنفرانس، مدیران ارشد بانک‌های منطقه از بانک Islamic Development جده، بانک دوفا عمان و Commercial Bank اردن نیز حضور داشتند.

منبع: بانک دی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.