راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرمایکس وبینار رایگان «روش‌های کسب درآمد از ایردراپ» را برگزار می‌کند

سرمایکس به منظور آشنایی بهتر افراد با سرویس‌ها و مفاهیم تخصصی و پر کاربرد در بازار ارزهای دیجیتال اقدام به برگزاری سلسله رویدادها و وبینارهای رایگان کرده است. 

به گزارش روابط عمومی سرمایکس، این صرافی رمزارز قرار است روز پنجشنبه، 8 شهریور ماه ساعت 18 وبینار رایگان «روش‌های کسب درآمد از ایردراپ» را برگزار کند. در این وبینار به تاریخچه مختصری از ایردراپ‌ها پرداخته و روش‌های شناسایی پروژه‌های امیدوارکننده برای ایردراپ‌ها نیز بیان می‌شود. 

حضور در این وبینار ازآن‌جهت مهم است که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، پروژه‌های ایردراپی زیادی به بازار معرفی‌شده که برخی از آنها مانند نات‌کوین و همستر کامبت مورد استقبال شمار زیادی از افراد قرار گرفت. به نظر می‌رسد پروژه‌های ایردراپی بیشتری نیز طی ماه‌های آتی معرفی شوند که بهره‌مندی حداکثری از آنها، نیازمند دانش پایه‌‎ای و یادگیری مفاهیم اساسی است. 

آشنایی با ایردراپ‌ها به این دلیل حائز اهمیت است که اولاً باعث آشنایی شمار زیادی از افراد با دنیای ارزهای دیجیتال شده و از سوی دیگر نزدیکی بیشتری را میان صنعت بازی و سرگرمی با صنعت رمزارز ایجاد کرده است. 

این وبینار برای افرادی که به تکنولوژی بلاکچین و ارزهای دیجیتال علاقه‌مند هستند یا افرادی که سرمایه اندکی و یا کلانی داشته و درصدد هستند آن را در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند، مناسب خواهد بود.

بهراد تیموریان، کارشناس بلا‌کچین و تحلیلگر بازارهای مالی، در وبینار رایگان «روش‌های کسب درآمد از ایردراپ» این امکان را فراهم آورده تا شرکت‌کنندگان علاوه بر آشنایی کامل و جامع با نحوه کارکرد ایردراپ‌ها، بتوانند انواع آنها را با یکدیگر مقایسه و ارزیابی کنند. 

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند از طریق این لینک اقدام کنند. 

منبع سرمایکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.