راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دو رمزارز داگز و تتر گلد در سرمایکس لیست شدند

صرافی آنلاین ارز دیجیتال سرمایکس دو رمزارز داگز و تتر گلد را به لیست ارزهای قابل معامله خود اضافه کرد. 

به گزارش روابط عمومی سرمایکس، هم‌راستا با لیست شدن داگز در صرافی‌های مهم دنیا، این ارز دیجیتال در سرمایکس نیز لیست شد و کاربران می‌توانند با ورود به‌حساب کاربری خود نسبت به معامله آن اقدام کنند. 

داگز یکی از ارزهای دیجیتال موردحمایت تلگرام بود که پس از انتشار اخباری مبتنی بر بازداشت پاول دوروف، مالک تلگرام اعلام کرد که به‌مانند آنچه وعده داده و در زمان مقرر، لیست می‌شود و دارندگانش می‌توانند آن را معامله کنند. قیمت این ارز دیجیتال نوسان‌های زیادی را در ساعات ابتدایی لیست شدنش تجربه کرد و در حال حاضر با قیمتی کمتر از 80 تومان معامله می‌شود. 

کاربران برای اطلاع از چگونگی انتقال توکن‌های داگز تلگرام به کیف پول تون کیپر و از آن به صرافی سرمایکس، می‌توانند به اکانت‌های این صرافی در شبکه‌های اجتماعی و یا کالج سرمایکس(مرجع رسمی برای آموزش و انتشار اخبار دنیای ارزهای دیجیتال) مراجعه کنند. 

تتر گلد نیز از دیگر ارزهای دیجیتالی است که هفته جاری در سرمایکس لیست شد. این رمزارز باقیمتی بیش از 158 میلیون تومان معامله می‌شود. 

لازم به ذکر است که افراد می‌توانند با مراجعه به صفحه نخست وب‌سایت سرمایکس، جدیدترین ارزهای دیجیتال لیست شده در 24 ساعت اخیر را مشاهده کرده و نسبت به معامله آنها اقدام کنند. 

منبع سرمایکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.