راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش عملکرد ۱۴۰۲ پلنت منتشر شد؛ آغاز ۲۵ پروژه استارتاپی و بررسی ۸۵ ایده ورودی

مرکز نوآفرینی بیمه و مالی پلنت گزارش عملکرد ۱۴۰۲ خود را منتشر کرد. براساس این گزارش پلنت توانسته سال گذشته ۸۵ ایده ورودی برای صحبت درباره تبدیل ایده به استارتاپ داشته باشد و ۲۵ پروژه آغاز کند. همچنین تعداد خروجی‌های شتابدهی پلنت ۲ و تعداد MVP کامل پلنت ۸ مورد گزارش شده است. پلنت بیشترین ایده را از طریق رویداد اکسیر دریافت کرده است.

پلنت با درک نیاز صنعت بیمه به نوآوری و گذار به عرصه دیجیتال در خردادماه ۱۳۹۸ با استقرار در کارخانه نوآوری آزادی متولد شد. پلنت تلاش می‌کند نقطه اتصال شرکت‌های بیمه، کارگزاری‌ها، نمایندگان و مدیران صنعت با استارتاپ‌ها باشد.

بر اساس گزارش عملکرد ۱۴۰۲ این شرکت، ۴۳ درصد نیروهای منابع انسانی پلنت مردان و ۵۷ درصد زنان هستند. سرمایه‌گذاری و شتاب‌دهی،پذیرش تیم و ایده، نشریات، نقشه اکوسیستم اینشورتک، گردهمایی‌‌ها و رویدادها و تیم‌های پرتفو از جمله دستاوردهای عملکردی پلنت است.

پلنت سال گذشته در زمینه اکتشاف در اینشورتک و فین‌تک توانسته ۸۵ ایده ورودی دریافت کند و از بین آنها ۲۵ پروژه را آغاز به کار کند. همچنین تعداد خروجی‌های شتاب‌دهی پلنت ۲ مورد بوده است.

از دیگر فعالیت‌های پلنت تجاری‌سازی فعالیت‌های استارتاپ‌ها و ارائه خدمات زیرساختی و مشاوره‌ای به آنها در حوزه کسب‌وکار بوده است. در این زمینه دو خروجی موفق شتابدهی داشته است که برای استارتاپ‌ها خدمات زیرساختی و مشاوره‌ای ارائه کند. استارتاپ‌هایی که از خدمات شتابدهی پلنت برخوردار شده‌اند، در زمینه گیمیفیکیشن، بیمه و فین‌تک فعالیت می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.