راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مروری بر تجربه کاربری کاریزما از نرم‌افزار ITSM دانا پرو

گروه مالی کاریزما زنجیره‌ای از خدمات مالی را ارائه می‌دهد و مجموعاً با بیش از 650 هزار میلیارد ریال دارایی تحت مدیریت، صندوق‌های سرمایه‌گذاری متنوعی را در دسترس مشتریانش قرار می‌دهد. این هلدینگ مالی به پشتوانه تجربه‌ای که درزمینه فعالیت در بازار سرمایه و بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص کسب کرده، آماده است تا خدمات متنوعی را به مشتریان حقیقی و حقوقی خود ارائه دهد. گروه مالی کاریزما در حال حاضر با بیش از ده شرکت تخصصی و 600 نفر پرسنل مشغول فعالیت است.

به گزارش روابط عمومی داناپرداز، مأموریت اصلی کاریزما فراهم‌ساختن، امکان بهره‌مندی تمامی افراد جامعه از خدمات مالی باکیفیت در جهت خلق ارزش و ثروت برای آنهاست. این گروه مالی در طی یک دهه اخیر موفق شده تا برای خانواده 500 هزارنفری مشتریان خود ثروت خلق کند. ارزش این ثروت درمجموع بالغ‌بر 20 هزار میلیارد تومان است.

کاریزما یکی از مشتریان دانا پرداز است که در این گزارش به‌مرور تجربیات محمد اشکاوندی، مدیر فناوری اطلاعات شرکت گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما، در مسیر همکاری و استفاده از نرم‌افزار ITSM دانا پرو می‌پردازیم.

اشکاوندی با اشاره به چرایی نیاز استفاده از یک نرم‌افزار ITSM توضیح داد: «هلدینگ کاریزما متشکل از چندین شرکت است که تمامی فرایندها و کارهایی که در زمینه مالی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری موردنیاز است را پوشش می‌دهد. تنوع خدمات ارائه‌شده توسط کاریزما و بالا رفتن حجم درخواست‌هایی که از شرکت‌های تابعه به سمت واحد IT هدایت می‌شد، این دغدغه را ایجاد کرد که به استفاده از یک نرم‌افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات فکر کنیم.»

او با اشاره به دلیل انتخاب نرم‌افزار دانا پرو پاسخ داد: «زمانی که نرم‌افزارهای مختلفی را جهت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار دادیم درنهایت به نرم‌افزار ITSM دانا پرو رسیدیم. این نرم‌افزار امکانات مختلف و پیشرفته‌ای را در اختیار ما قرار داد که درنهایت تصمیم گرفتیم از دانا پرو در مجموعه کاریزما استفاده کنیم.»

مدیر فناوری اطلاعات شرکت گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما، در پاسخ به این سؤال که از کدام امکانات داناپرو بیشتر استفاده می‌شود، گفت: «واحد فناوری اطلاعات کاریزما بیشتر در بخش تیکتینگ از نرم‌افزار ITSM دانا پرو بهره می‌برد. فرایند هدایت درخواست‌ها به واحد فناوری اطلاعات از طریق دانا پرو انجام می‌شود. همچنین مسائل مربوط به مدیریت اموال و دارایی شرکت از طریق این نرم‌افزار قابل‌کنترل است.»

اشکاوندی در ادامه اشاره کرد: «با استفاده از نرم‌افزار دانا پرو می‌توانیم گزارش‌های مختلفی را در اختیار داشته باشیم.»

مدیر فناوری اطلاعات شرکت گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما، با اشاره به مهم‌ترین تغییری که استفاده از دانا پرداز در این گروه ایجاد کرده، گفت: «پیاده‌سازی نرم‌افزار ITSM دانا پرو در مجموعه کاریزما باعث شد تا بتوانیم درخواست‌هایی که به سمت واحد IT ارجاع داده می‌شود را به‌درستی مدیریت کنیم. همچنین امکانات گزارش‌دهی نرم‌افزار دانا پرو روند ارائه گزارش‌ها به مدیران بالادستی را دستخوش تغییر کرد.»

اشکاوندی ضمن اشاره به تجربه مثبت کاریزما از همکاری با داناپرداز، در خصوص تیم پشتیبانی دانا پرداز توضیح داد: «تیم پشتیبانی داناپرداز در زمینه‌های مختلف ازجمله نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار، آموزش و فنی کمک‌های شایانی را به مجموعه کاریزما ارائه کردند. کارشناسان پشتیبانی شرکت دانا پرداز همیشه پاسخگوی مشکلات و نیازهای مجموعه بودند و مجموع این عوامل باعث شد تا رضایت کامل را از نحوه عملکرد گروه پشتیبانی این شرکت داشته باشیم.»

منبع داناپرداز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.