راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از سامانه فروش اینترنتی لیزینگ گروه مالی اعتماد در نمایشگاه صنعت مالی

شرکت واسپاری عصر اعتماد یکی از شرکت‌‌های زیرمجموعه گروه مالی اعتماد در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی از سامانه فروش اینترنتی لیزینگ خود رونمایی کرد. هدف از راه‌اندازی این سامانه تلاش برای برخط‌سازی تمام فرایندهای موجود است تا مشتریان به صورت آنلاین و غیرحضوری از این خدمات بهره‌مند شوند.

سیدمجتبی بنی‌طبا، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت واسپاری اعتماد در این مراسم عنوان کرد: «سامانه فروش اینترنتی لیزینگ یکی از دستاوردهای ماست. در این سامانه خدمات لیزینگ را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه داده می‌شود. همچنین اعتبارسنجی غیرحضوری نیز در این سامانه انجام می‌شود.»

او افزود: «با بانک صادرات نیز مذاکراتی در خصوص چک الکترونیک داریم و بدین‌ترتیب می‌توانیم طی دو سال آینده ۲۰ هزار وام در شهرهای دیگر کشور به غیر از تهران ارائه دهیم.»


بهره‌مندی تمام جامعه از خدمات لیزینگ آنلاین


بنی‌طبا همچنین با اشاره به این که شرایط خاصی برای استفاده از خدمات سامانه فروش اینترنتی لیزینگ واسپاری عصر اعتماد وجود ندارد، اظهار کرد: «تلاش می‌کنیم تا تمام افراد جامعه بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند. این سامانه با هدف رفع چالش مراجعات مکرر مردم به مراکز مختلف برای اخذ تسهیلات توسعه داده شده است.»

او ادامه داد: «برای دریافت اسناد تضمینی نیز به دنبال یک سری پروتکل هستیم تا به صورت آنلاین انجام شود تا رضایتمندی مردم افزایش یابد زیرا در حوزه لیزینگ خدمات آنلاین بسیار کم است. یکی از ابزارهای گروه مالی اعتماد این است که در استان‌ها و شهرهای دیگر کشور امکانات دارد که با استفاده از آنها می‌توانیم پوشش بیشتری در ارائه خدمات به جامعه داشته باشیم.»

شرکت واسپاری عصر اعتماد با شعار لیزینگ اولین‌ها به تازگی آغاز فعالیت کرده است و در حوزه لیزینگ سبز، لیزینگ سلامت، لیزینگ اشتراکی، لیزینگ مبتنی بر داده، لیزینگ خدمات، لیزینگ بین‌المللی، لیزینگ مبتنی بر عملکرد و لیزینگ کوتاه مدت پا به این عرضه گذاشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.