راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

۴۰ درصد از سهام واسپاری اعتماد در فرابورس عرضه می‌شود

محمد حسین فهیمی مدیرعامل گروه انتخاب در گفت‌وگو با راه پرداخت از عرضه ۴۰ درصد از سهام واسپاری اعتماد در بازارسرمایه خبر داد

پس از افتتاح سامانه فروش اینترنتی لیزینگ اعتماد، محمدحسین فهیمی، مدیرعامل انتخاب و رئیس هئیت مدیره گروه مالی اعتماد در گفت‌وگو با راه پرداخت هدف از راه‌اندازی سامانه فروش اینترنتی لیزینگ را توسعه زنجیره ارزش گروه مالی اعتماد دانست و گفت: «در حوزه تسهیلات خرد و لندتک با برند مانیسا فعالیت می‌کنیم با این حال برای توسعه بیشتر و پاسخگویی به نیاز سطح بالاتری از مشتریان در قشرهای متفاوت بحث راه‌اندازی شرکت لیزینگ اعتماد مطرح شد.»

به گفته او، شرکت واسپاری اعتماد به شکل سهامی عام ثبت شده و مجوز گرفته است. ۶۰ درصد از سهام شرکت واسپاری عصر اعتماد متعلق به گروه مالی اعتماد است و ۴۰ درصد از آن نیز طی هفته آینده در فرابورس برای سهامداران خرد عرضه می شود.

فهیمی در ادامه بیان کرد: «یکی از اهداف اولیه این شرکت ارائه خدمات لیزینگ به صورت آنلاین و برخط است که وجه تمایز آن با لیزینگ‌های دیگر به شمار می‌رود. بدین ترتیب مشتریان بدون مراجعه حضوری از خدمات لیزینگ استفاده کنند. امیدواریم این شرکت طی ۲ تا ۳ سال آینده و با ۳ همت سرمایه تاثیر مثبتی بر بازار لیزینگ و رشد و توسعه آن داشته باشد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.