راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نمایش  300 نوع طرح وام از 32 بانک کشور در ساد 24

در دومین روز از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه، بهروز فتح‌آبادی، مدیر محصول اپلیکیشن مالی ساد24 به معرفی این محصول برای دریافت وام بانکی پرداخت. به گفته فتح‌آبادی، چالش بزرگ مردم جامعه دریافت آسان وام است و در حال حاضر طرح‌های وام خوبی در بانک‌های مختلف کشور وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی ساد 24، در اپلیکیشن ساد24 بخشی به نام فهرست وام‌ها قرار داده شده که اطلاعات 300 طرح وام مختلف از 32 بانک کشور در آن نمایش داده شده است. فتح‌آبادی با اشاره به این فهرست گفت: «ما متوجه شدیم که بسیاری از مردم عادی از فرصت دریافت وام از بانک‌های مختلف بی‌اطلاع هستند و در واقع مشخص نیست باید چه وامی را از چه بانکی دریافت کنند. به همین خاطر در اپلیکیشن ساد24 بخشی به نام لیست وام‌ها قرار داده‌ایم.»

او ادامه داد: «در واقع کاربر با مراجعه به فهرست وام‌های اپلیکیشن ساد ۲۴ می‌تواند اطلاعات وام‌های بانک‌های ملی، ملت، صادرات و… را بررسی کرده و می‌داند برای دریافت یک وام 200 میلیونی با سود 4 درصد باید به کدام بانک مراجعه کند.»

مدیر محصول و توسعه اپلیکیشن ساد ۲۴ توضیح داد: «شعار ما در این سامانه سادگی، امنیت و در دسترس‌بودن است که تمام خدمات این اپلیکیشن از جمله ثبت و انتقال چک صیاد، اعتبارسنجی، اعتبار معاملاتی، ماشین حساب بانکی و اطلاعات وام و بانک همگی در راستای تحقق این شعار و رفع نیاز روز کاربران پیاده‌سازی شده است.»

گفتنی است اپلیکیشن ساد24 محصول شرکت دانش‌بنیان سایناپردازش گسترش شرق بوده و در حال حاضر بیش از یک میلیون کاربر فعال در کافه بازار دارد و دانلود، نصب و استفاده از خدمات آن برای کاربران رایگان است.

همچنین غرفه این شرکت در نمایشگاه تا 22 مردادماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های دائمی تهران، سالن 10 پابرجا بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از این غرفه بازدید کنند.

منبع ساد ۲۴
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.