راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آی‌ویش: یک ایده‌ی جالب آنلاین برای صندوق پس انداز

احتمالا شما هم برنامه ریزی های زیادی برای خرید گجت‌های مختلف و یا سفرهای تفریحی انجام می دهید ولی آخر ماه که می رسد متوجه می شوید که دیگر پولی برایتان باقی نمانده است و نتوانسته اید یک ریال هم پس انداز کنید. آی ویش (iWish) یک صندوق پس انداز آنلاین است که این مشکل را با امکانات جالبی که فراهم کرده است حل می کند و به شما کمک می کند تا سریع تر به آرزوهایتان برسید.

راه پرداخت

برای استفاده از آی ویش باید یک حساب بانکی در ICICIBank داشته باشید. پس از ورود به حساب کاربری آی ویش، وقت آن رسیده است که هدف خود را تعیین کنید و مشخص کنید که می خواهید چقدر از درآمدتان در ماه را صرف پس انداز برای رسیدن به آن کرده و در چه بازه‌ی زمانی به آن برسید.
way2pay

داشبورد شما در آی‌ویش به شما نشان خواهد داد که چقدر دیگر مبلغ برای رسیدن به کدام یک از هدف‌هایتان نیاز دارید. در واقع ‌آی‌ویش، صندوق پس‌اندازی است که شما را تشویق به پس‌انداز بیشتر و نزدیک شدن به آرزوهایتان می کند.

راه پرداخت

این سیستم پرداخت زمانی جالب تر می شود که می توان اطلاعات صندوق پس انداز را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک گذارد. با این روش این امکان بوجود میاید که خانواده یا دوستان‌ با واریز کردن مبلغی به حساب پس‌اندازتان به شما در رسیدن هرچه سریع‌تر به آرزوی‌تان کمک کنند.

.

انعطاف و تجربه کاربری: کلید موفقیت iWish

آی‌ویش جزو خدمات بانکی بسیار منعطف است. در واقع برخلاف دیگر صندوق ‌های پس‌انداز اینطور نیست که مجبور به پرداخت ماهیانه‌ی ثابت باشید و در صورت عدم پرداخت با جریمه روبه‌رو شوید.  همچنین هر موقع که دلتان خواست، می‌توانید میزان مبلغی که دوست داشتید را از این حساب خارج کنید. از سوی دیگر، سیستمی که طراحی شده است، بواسطه‌ی اینکه پس‌انداز را به یک چالش و در واقع سیستم امتیازدهی تبدیل می‌کند، تجربه کاربری لذت بخشی را برای کاربران ایجاد کرده است.

iWish_social_ICICI-way2pay-93-08-12

به اضافه این‌ها، آی‌ویش فعالیت‌های جانبی جالبی مانند ساختن یک بازی آنلاین برای ترغیب افراد به پس انداز را در پیش گرفته است و یا اینکه خودش به کسانی که توانسته باشند در مدت زمانی که تعیین کرده اند به هدف شان برسند، جایزه‌هایی را اختصاص می‌دهد.

iWish_social_ICICI-way2pay-93-08-12a

ایده‌های برنده/برنده‌‌ای مانند آی‌ویش می‌توانند مزیت رقابتی را از خدمات معمول مانند درصد سود بیشتر به خدمات متفاوت و انسانی‌تر مانند پیوند زدن احساسات با خدمات بانکی ارتقا بدهند. در واقع استراتژی آی‌ویش در این شرایط شنا کردن در اقیانوس آبی است که بسیاری از بانک‌های امروز جهان در تلاش برای تغییر رنگ آن هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.